Budget parfum!

Ik vind parfum superleuk, en de meeste ruiken ook heel erg lekker. Ik vind het alleen jammer dat de meeste parfum altijd zo duur is, dus ik dacht: Laat ik eens bij de Kruidvat en de Etos kijken voor budget parfum, en ik vond er twee. Vandaag doe ik er een review over!

1.ย ‘Like a day in a candy shop’ van Essence. (โ‚ฌ2,99 voor 10 ml) – Kruidvat

BaY7jXJCQAA2dZUย BaY8IAbCEAAMzMt

De eerste reden waarom ik hem kocht, is omdat ik de verpakking er erg leuk vond uitzien. Je kan nooit echt ruiken bij de Kruidvat bij mij in de buurt, want de parfums staan in de stellingen achter de kassa. Toch wilde ik wel de gok wagen, het was tenslotte maar 3 euro. Ik heb de kleinere versie van 10 ml gekocht.

Toch, weet ik niet echt of ik de geur nou zo lekker vind ruiken. Het ruikt niet echt naar een snoepjeswinkel om eerlijk te zijn, maar ik vind de geur wel okรฉ. Ik zal de parfum niet elke dag dragen, want het is best wel een zware geur. Maar voor die 3 euro maakt het niet zoveel uit. Als ik het een cijfer zou moeten geven zou het een 7 zijn.

2. ‘Art & Fashion pink’ (โ‚ฌ2,99 voor 100 ml) – Wibra

BaY7douCcAAOudlย BaY8FZ4CUAAjOme

Ik vind dit een heel erg mooi flesje, erg roze en een beetje transparant. Ik was bij de Wibra en ik dacht, laat ik eens รฉรฉn van de geurtjes uitproberen en ik vond hem wel lekker ruiken dus ik kocht hem. Toen ik thuis kwam haalde ik hem uit de mooie roze verpakking en zag hij er nรณg mooier uit dan in de winkel. Hij ruikt erg zoet en meisjesachtig (als dat een geur is). Ik vind hem erg lekker ruiken en dat voor die 3 euro! Terwijl erin dit flesje tien keer zoveel ml zit, voor dezelfde prijs. Ik ben erg tevreden en ik zou het geurtje zeker elke dag dragen. Als ik het een cijfer zou moeten geven zou dat een 9 zijn.

Parfum van Chanel of Marc Jacobs? Daar kan ik voorlopig alleen over dromen…

Budget parfum!

Geef een reactie

