De winter komt eraan!

Daar is ‘ie dan, mijn eerste blogbericht.

We zullen maar weer moeten wennen aan de kou, want de winter is bijna hier. Als je totaal niet van de winter houdt, net zoals ik, zal je er vast tegen op zien. Wie haat dat nou niet, je handen die er vanaf vriezen s’ochtends op je fiets op weg naar school. Toch moet ik toegeven: ik vind de gezellige sfeer, als het buiten sneeuwt en je binnen zit met een kop warme chocomel, toch wel leuk. Ik hou echt van sweater weather, er liggen altijd superveel leuke wintertruien in de winkels rond deze tijd. Ik kan dan ook niet wachten tot Kerstmis, hoewel ik het nooit echt heel uitgebreid vier. Dat is dan al gelijk een van de redes waarom ik in Amerika wil wonen: de overdreven kerst decoraties, liedjes zingen met familie en een hele grote maaltijd geserveerd krijgen. Toch vind ik het samen zijn met familie en vrienden op kerstavond erg gezellig. Als je s’ochtends wakker wordt en er liggen stapels cadeautjes onder de kerstboom, wauw wat een geweldig gevoel is dat. Ookal is dat koude weer een minpuntje, vind ik het toch erg leuk om een sneeuwballengevecht te houden met vrienden. Maar goed, voorlopig nog even geen sneeuw en alleen maar koude regen…

largelarge

De winter komt eraan!

Geef een reactie

