Girl crush: Ariana Grande

Ariana Grande, jullie kennen haar vast wel. Ze is mooi, jong en heel erg getalenteerd.

BWs_ld_CUAAURob

Ariana is al een hele tijd mijn grootste voorbeeld. Ze is een 20 jarige Amerikaanse zangeres en actrice. Ze werd bekend door Victorious en is nu te zien als ‘Cat Valentine’ in de populaire serie Sam & Cat op Nickelodeon. Ze is pas aan haar eigen muziekcarrière begonnen en heeft haar eigen album uitgebracht genaamd ‘Yours Truly’. En nu heeft ze miljoenen harten veroverd door haar mooie muziek. Ariana is een rolmodel en een grote inspiratie voor mij. Ik ben nu ongeveer al anderhalf jaar een Arianator, en ik ben nooit van plan om te stoppen. Mijn grootste droom is om haar te ontmoeten, toen ze laatst in Nederland was heb ik jammer genoeg de kans niet gekregen. Ik heb een fan account op Twitter en support haar de hele dag door.

Mocht je nieuwsgierig zijn, hier is mijn fan twitter!

BaVIqpwCcAE5PWh

Girl crush: Ariana Grande

Geef een reactie

