Favoriete liedjes

Ik vond het wel een leuk idee om een bericht te posten over welke liedjes ik nu luister. Muziek maakt me altijd blij, ookal ben ik soms chagerijnig of verdrietig. Ik zou echt niet kunnen leven zonder muziek. Mijn lievelingsliedjes op dit moment zijn:

  • Christina Perri – A Thousand Years. Het is best wel een oud liedje maar ik zal hem altijd mooi blijven vinden. Een erg mooi liedje om op te dansen of om naar te luisteren als je een mooi boek leest.
  • Ariana Grande – Last Christmas. Ik vind Ariana’s cover mooier dan het origineel. Ik kan dit liedje echt wel tien keer achter elkaar luisteren, ik krijg echt zin in Kerstmis als ik dit liedje luister.
  • Ellie Goulding – How Long Will I Love You. Ik vind dit een van de mooiste liedjes van Ellie. Al haar liedjes vind ik wel leuk en haar stem is echt heel mooi en zacht. Dit liedje vind ik erg mooi.
  • Yellow Claw – Shotgun. Ik vind dit een leuk liedje voor in een club te draaien en om op te dansen.
  • Justin Bieber – All Bad. Ik vind bijna alle liedjes van Justin leuk, ik vind zijn stem erg mooi om naar te luisteren.
  • Little Mix – Move. Ik vind alle liedjes van Little Mix erg leuk, er zit altijd een leuk, krachtig tempo in en ze kunnen allemaal heel powerful zingen.
  • Calvin Harris ft. Ellie Goulding – I Need Your Love. Dit liedje bestaat al best lang, toch blijf ik hem altijd leuk vinden.
  • Ariana Grande ft. Mac Miller – The Way. Dit liedje zal altijd mijn nummer 1 blijven.
  • Drake – Hold On, We’re Going Home. Ik vind de melodie erg leuk en relaxt.
  • Pharrell Williams – Happy. Dit liedje maakt mij altijd ‘happy’.
  • Justin Bieber – All That Matters. Een van mijn all time favorites.
  • Lorde – Royals. Een erg leuk liedje, echt een meezinger.
  • Ariana Grande ft. Nathan Sykes – Almost Is Never Enough. De ‘lovebirds’ hebben samen een supermooi duet opgenomen, ik vind dit echt een mooi liedje.

large

Dat waren mijn favorieten van dit moment!

Favoriete liedjes

Geef een reactie

