Babylips vs. EOS lipbalms

Babylips en de EOS lipbalms, ze zijn allebei erg populair. Misschien heb je er wel eens van gehoord, of heb je ze in huis. Ik had laatst Babylips van Maybelline en EOS lipbalms op internet besteld, omdat ze bij mij in de buurt niet te koop zijn. Ik vind ze allebei erg leuk. Ik zag dat er veel bloggers reviews erover doen. Dit bericht wordt ietsje anders dan een review, ik vergelijk ze met elkaar, de minpunten en de pluspunten. Uiteindelijk kies ik dan welke lipbalms het beste zijn, de Babylips of de EOS?

1. EOS lipbalms

BaU5_LbCMAAB2EX  BaU6jRXCYAATWIn

De EOS lipbalms staan erom bekend dat ze een ronde vorm hebben, en er een beetje uitzien als surprise eitjes als je ze open maakt. Dat vind ik erg leuk en origineel. Ik heb de rode: Fresh Watermelon (Limited Edition) en de roze: Strawberry Sorbet. Ik ben gek op watermeloen en Fresh Watermelon geeft me meteen een zomers gevoel. De Strawberry Sorbet ruikt ook heel lekker en zoet, naar aardbei. Als ik de lipbalm aanbreng op mijn lippen voelen ze erg zacht en glad. Ze zijn allebei volledig kleurloos maar met een mooie glans. Het enige is dat ze niet lang blijven zitten, na een 10 minuten moet ik ze opnieuw aanbrengen.

+ Originele, leuke verpakking/vorm

+ Maken je lippen zacht en geven een mooie glans

+ Ruiken lekker

– Blijven niet echt lang zitten

Nu de Babylips!

2. Babylips van Maybelline

BerWAriCEAEQuMs

Ik vind de Babylips een erg leuke, kleurrijke verpakking hebben. Ik heb de vijf kleuren die in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik heb de gele ‘Intense Care’, de oranje ‘Cherry Me’, de groene ‘Mint Fresh’, de blauwe ‘Hydrate’ en de roze ‘Pink Punch’. Ik vind ze allemaal leuke namen hebben. Mijn favorieten zijn Cherry Me, Pink Punch en Hydrate. Bij elke kleur die ik aanbreng, worden mijn lippen super zacht en laat de lipbalm een mooie glans achter. Twee van de vijf geven een mooie kleur af, namelijk de oranje en de roze. De rest van de lipbalms zijn kleurloos met een mooie glans. De Babylips blijven wel langer zitten vergeleken met de EOS. Ze ruiken ook best lekker!

+ Leuke, kleurrijke verpakking

+ Blijven lang zitten

+ Geven een mooie kleur en glans af

+ Ruiken lekker

De winnaars zijn de Babylips! Dit is mijn mening, je kan natuurlijk de EOS beter vinden. Maar toch blijf ik de EOS ook erg leuk vinden, ik wissel ze gewoon af. Dit was de soort van review/wedstrijd, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs, Iris.

Babylips vs. EOS lipbalms

Geef een reactie

