Obsession: Telefoon hoesjes

Telefoon hoesjes. Vroeger waren er alleen maar basic hoesjes, maar nu zie je overal de leukste hoesjes met versieringen en 3d effecten. Telefoon hoesjes zijn erg populair en geliefd onder de telefoon verslaafden, net zoals ik. Ik kan er niet genoeg van krijgen en ik blijf ze maar kopen. Vandaag laat ik er een paar van mij zien, en schrijf ik erover.

Ik heb een iPhone 3Gs, wat al een best oude telefoon is. (Maar ik ben er wel super blij mee, dankjewel zus!) Daardoor zijn er weinig hoesjes te verkrijgen in de winkels. Daarom ging ik online op zoek naar leuke telefoon hoesjes. Ik heb nu een kleine verzameling, nog niet zo heel veel. Maar ik vind het leuk om ze te verzamelen, dus er komen er vast binnenkort veel meer bij.

Ik heb nu twee superleuke en schattige siliconen hoesjes.

BaY8LprCAAAxslh

Persoonlijk zijn deze mijn favorieten, ik vind ze erg schattig en reken maar dat je veel complimentjes krijgt als je een van deze hoesjes op je telefoon hebt. Ik hou van siliconen hoesjes want ze liggen lekker in de hand. Het enige nadeel vind ik wel dat ze erg groot zijn, en niet in je broekzak passen. Soms moet ik ook veel moeite doen om een knopje in te drukken, bijvoorbeeld om het volume omhoog te doen. Toch blijf ik ze leuk vinden en kan ik mijn ogen er niet van afhouden.

Ik heb het roze Stitch hoesje van: http://www.casimoda.nl

Ik heb het supercute Hello Kitty hoesje op http://www.phonejunkie.nl/ gekocht. Nu zie ik dat ze uitverkocht zijn, maar je kan het zelfde hoesje ook bij Casimoda kopen.

Dan dit hoesje, tja Ariana Grande… Ik hoef eigenlijk niets meer eraan toe te voegen.

BaY8RMcCYAE2AkR

Dit hoesje is echt mijn favoriet. Ik ben er superblij mee, en raak er nooit op uitgekeken. Dit hoesje heb ik zelf ontworpen op http://www.ontwerpeencase.nl/

Voor mijn iPhone had ik een Blackberry. Ja, je hoort het goed… Een Blackberry. Ik zal maar niks over die telefoons zeggen, maar het enige wat ik kan zeggen is dat ik blij ben met mijn iPhone 3Gs. Ik had nog twee hoesjes over, maar ik kan er geen afstand van doen. Ik vind het erg jammer dat ze niet meer op mijn telefoon passen.

BaY8UWBCUAAbJ6K

Het One Direction hoesje heb ik van de markt, en de Engelse vlag met strass steentjes heb ik van een vriendin gekregen. Ik ben nog steeds dol op deze hoesjes en vind het best grappig dat ze bij elkaar passen. (Omdat 1D uit Engeland komt)

Ik heb nog een paar andere hoesjes, maar dat zijn basics en vond ik niet leuk genoeg om op mijn blog te plaatsen.

Liefs, Iris

Obsession: Telefoon hoesjes

Geef een reactie

