Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette review

Ik heb dit palette al een tijdje, maar toch wilde ik er nog een review over doen.

Steeds meer merken komen met oogschaduw paletten met nude, en basic kleuren. In dit doosje zitten zes kleuren, allemaal met een soort van beige en bruineĀ tinten met een shimmer. Er zit ook een applicator bij, met aan de ene kant een sponsje om het aan te brengen, en aan de andere kant haartjes om het mooi te blenden.

BaZ2HTTCEAAPh7y

BaZ2K_9CEAEGEjh

Ik vind het palette er mooi uit zien, de voorkant is transparantĀ met witte letters erop, waardoor je de neutrale, mooie zes kleuren kan zien. Dat geeft het palette een luxe uitstraling. De oogschaduws zijn best goed gepigmenteerd, ik vindĀ het alleen jammer dat zeĀ een beetje te poederig zijn, daardoor neem je al gauw overtollig veel oogschaduw mee.

BaZ2TGXCQAAMtLo

BaZ2cOjCEAA1suT

Door de belichting lijken het een beetje paars achtige kleuren op mijn arm, maar dat zijn ze niet.

Het Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette kost ā‚¬4,99 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Voor de rest bevalt dit oogschaduw palette me erg goed, ik ben er erg blij mee, zeker voor die prijs.

Ik ben er erg tevreden over. Dit waren mijn ogen toen ik de drie lichtste kleuren op had, ik heb er uiteraard nog wat donkere kleuren doorheen gemengd, voor een smokey eye effect.

BaU7KHACAAAV52f

Liefs, Iris

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette review

Geef een reactie

