Hallo December!

gvcyx

Kunnen jullie het geloven? Het is alweer December! Nog maar 1 maandje en dan is het alweer 2014! Hebben jullie veel dingen geleerd en bereikt dit jaar? Of is er veel gebeurd en ben je ergens dankbaar voor? Het is ongelofelijk hoeveel er kan gebeuren in 1 jaar, zo ben ik met mijn beste vriendin twee weken naar Frankrijk geweest. Er zijn zoveel dingen gebeurd en veranderd, dat ik het me niet eens meer kan herinneren. De tijd is echt voorbijgevlogen. Alhoewel sommige schooldagen voor mijn gevoel wel erg lang duurden.

Ik kan niet wachten tot de sneeuw komt, ook al hou ik niet van de kou. Maar ik verheug me wel heel erg op Kerstmis. Het is dan altijd zo gezellig! Alle straten zijn versierd met lichtjes, en bedekt met sneeuw. Heb jij al een verlanglijstje gemaakt? Of kan je niks bedenken? Ik wil juist veel te veel dingen, al die dingen passen echt niet op 1 kantje…

Over 4 dagen is het alweer Sinterklaasavond. Nou vier ik dat niet echt, maar vind ik het toch wel leuk.

Ik hoop dat jullie een superleuke maand hebben, en er veel mooie dingen gebeuren. Ik weet dat ze er nog lang niet zijn, maar alvast veel plezier met de feestdagen!

Liefs, Iris

Hallo December!

Geef een reactie

