Vineyard Peach Body Lotion – The Body Shop

Vandaag review ik mijn favoriete bodylotion van dit moment: De Vineyard Peach Body Lotion van The Body Shop. (Een hele mond vol!)

Ik was een aantal keer bij The Body Shop geweest, maar ik wist nooit zo goed wat ik moest kopen. Totdat vriendinnen de kleine versie van de perzik Body Butter mee naar school namen, en het rook goddelijk. Toen ik op het vliegveld in Frankrijk was, kon ik de bodylotions niet weerstaan. Ik moest er eentje kopen! Toen heb ik voor de perzik gekozen, omdat ik die het lekkerst vond ruiken.

BaZmPDcCAAE0ctr

BaZmSVHCYAEAthF

Zoals je op de foto’s kan zien heb ik al aardig wat gebruikt. In het potje zit 250 ml.

Meteen als je het schuifdopje opendraait komt er een super lekkere perzik geur vrij. Het ruikt alsof er 10 perziken in een potje zijn gestopt, helemaal geen chemische geur.

Als je het aanbrengt gaat je huid een beetje glimmen, maar die glans verdwijnt langzaam. Je huid wordt er erg glad en zacht van. Een klein druppeltje is al genoeg om bijna je hele arm mee in te smeren.

BaZmXj8CcAAEflL

Ik ben heel erg tevreden over deze bodylotion, dit is mijn favoriet. En dan te bedenken dat The Body Shop ook aan Fair Trade doet. Ik raad deze bodylotion en de andere body lotion en andere producten van The Body Shop zeker aan.

Je doet er erg lang mee. De bodylotion is €10,00 en dat is het geld dan ook zeker waard.

Liefs, Iris

Vineyard Peach Body Lotion – The Body Shop

Een gedachte over “Vineyard Peach Body Lotion – The Body Shop

Geef een reactie

