Tag: This or That

uoug

 

Vandaag heb ik besloten om de This or That tag te doen. De tag is al best wel oud, maar toch leek het me wel leuk om te doen. Veel plezier met lezen!

Mode

IMG_1318

Spijkerbroek of Joggingspak

Lange mouwen of korte mouwen  Het ligt eraan, in de winter hou ik erg van dikke winter truien, maar in de zomer draag ik het liefst een hemdje met een leuke print.

Jurken of rokken

Streepjes of ruitjes  Ik houd er allebei niet zo van. Als ik echt moest kiezen dan streepjes.

Teenslippers of sandalen

Sjaals of hoedjes  Ik draag nooit hoedjes, haha!

Kettingen of armbanden

Hakken of platte schoenen Ik draag nooit echt hoge hakken vanwege mijn leeftijd.

Cowboylaarzen of paard rijlaarzen  Allebei niet!

Jasje of vest

Make-up

sad

Blush of bronzer

Lipgloss of lipstick  Ik vind lipgloss meestal zo plakkerig en daar houd ik niet zo van.

Eyeliner of mascara 

Foundation of concealer

Neutraal of kleur

Kwasten of sponsjes  Ik werk niet met sponsjes.

Nagels

fgdfgdfgd

OPI of China Glaze

Lang of kort  Ik zou willen dat mijn nagels lang waren, maar ze breken vaak af.

Acryl of natuurlijk

Felgekleurd of donker  Ik houd het meest van lichte pastel kleuren zoals lichtroze, mintgroen en lila.

Met nailart of zonder nailart  Ik vind 1 kleur het mooiste.

Body

dsv

Parfum of Bodyspray  Ik houd van pafum, ik draag het iedere dag.

Lotion of body butter

Douchegel of zeep  Ik vind douchegel veel fijner.

Lush of andere merken  Ik ben nog nooit bij de Lush geweest…

Haar

tumblr_mkil8zI7WS1s3iwqdo1_500_large

Krullend of stijl   Ik heb stijl haar, en ben er ook best blij mee omdat je daar meer me kunt doen.

Knot of paardenstaart  Ik vind die rommelige knotten superleuk, maar het staat mij niet echt.

Schuifspeldjes of clipjes  Schuifspeldjes blijven in mijn haar het beste zitten.

Haarlak of gel  Ik gebruik het allebei niet.

Lang of kort

Licht of donker

Lok of pony  Ik vind pony’s meestal niet zo mooi.

Los of vast   Ik draag mijn haar bijna altijd los!

Overig

g

Regen of zonneschijn

Zomer of winter   Ik houd niet van kou! Nu het bijna zover is, heb ik toch wel zin in de sneeuw.

Herfst of Lente

Chocolade of vanille

Dat was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Natuurlijk mag je hem overnemen voor je eigen blog.

Liefs, Iris.

Alle foto’s zijn van weheartit

Tag: This or That

Geef een reactie

