OOTD: New Years Eve

Vandaag laat ik mijn Outfit Of The Day zien, dit keer wat ik draag op oudjaarsavond. Ik draag niet iets heel bijzonders, omdat ik gewoon thuis blijf en naar het vuurwerk ga kijken.

Eerst twee foto’s van mijn complete outfit:

Bc12TZqCAAEzIwS Bc12WpvCIAEEMOZ

(Sorry dat de kwaliteit van de foto’s slecht zijn, ik moet ze helaas maken met mijn iPhone 3. Maar ik spaar voor een goede camera!)

Ik draag een bordeaux rood/paarse sweater van de H&M (€19,95). Hij zit erg comfortabel en ik vind de kleur heel erg mooi. (Op de foto lijkt hij een beetje zwart, maar dat is hij niet).

Bc12bsSCIAAxOz2

Daarover draag ik een gouden spike ketting van The Sting. Ik zocht al lang naar zo’n statement ketting en hij was in de uitverkoop, dus die nam ik gelijk mee. Hij was afgeprijsd van €17,95 (!) naar 6 euro. Ik draag een blauwe, gevlekte broek van de H&M en ik ben er erg blij mee. Hij zit erg lekker en ik vind hem ook mooi. (€24,95)

Bc12fEOCEAA0gUZ

Bij deze outfit draag ik de schoenen van het merk Workers. Ze lijken erg op Timberlands, maar dan goedkoper. Ze waren €90, gekocht bij House Of Shoes.

Bc12ld4CEAAQr9p Bc12rrQCQAErzu1

Dit was mijn outfit of the day, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Alvast een gelukkig nieuw jaar en ik hoop dat in 2014 al jullie wensen uitkomen.

Liefs, Iris.

OOTD: New Years Eve

Geef een reactie

