Gelukkig nieuw jaar!

Bc5hHl2CEAAaZaU

Hallo 2014! Een jaar vliegt best snel voorbij. Elk jaar blikken we terug en zien we het nieuwe jaar tegemoet. Hadden jullie al goede voornemens bedacht? Ik wilde gezonder gaan eten en probeer dat nu ook vol te houden. 2013 is nu officieel verleden tijd en we zitten nu toch echt in het nieuwe jaar. Een nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe dingen om te ontdekken, nieuwe mogelijkheden en misschien wel een jaar vol verrassingen. In 2013 zijn zoveel dingen gebeurd dat ik het me niet eens meer allemaal kan herinneren. Ik heb veel gezien, geleerd en gedaan. Een hoogtepunt is toen ik met mijn beste vriendin voor 2 weken naar Frankrijk ben geweest. Ik ging naar het vwo en ben naar Duitsland geweest en nog veel meer. Ik heb dit jaar ervaart als soms een zwaar jaar, maar wel een leuk jaar. Ik ben erg dankbaar voor alles wat er gebeurd is. Soms niet zo leuke dingen, maar daar leer je uiteindelijk alleen maar van. Ik hoop dat 2014 een nog mooier jaar wordt, ook voor jullie. Ik hoop dat al jullie grootste wensen uitkomen en dat er veel mooie dingen mogen gebeuren.

Liefs, Iris

Gelukkig nieuw jaar!

Geef een reactie

