Mijn favoriete bloggers & youtubers

Ken je dat? Verslaafd zijn aan Youtube? Dat probleem heb ik dus. Dagelijks zit ik op mijn telefoon of laptop om de nieuwste filmpjes van fashion- en beautyguru’s te bekijken. Ook ben ik gek op veel verschillende blogs lezen en inspiratie op te doen. Er zijn veel bloggers en youtubers die mij inspireren. Vandaag zet ik voor jullie mijn favorieten op een rijtje. Gewoon in een willekeurige volgorde, ik zou er echt niet een nummer 1 uit kunnen kiezen. Misschien kennen jullie sommigen nog niet. Ben je benieuwd naar mijn favorieten? Lees dan verder!

1. MacBarbie07 Bethany Mota

553159_10151321976571426_1481881369_n_large

Als ik wel 1 favoriet zou moeten kiezen is het Bethany. Bethany is een Amerikaanse 18 jarige youtuber onder de naam MacBarbie07. Ze houdt zich voornamelijk bezig met fashion en beauty. Ik kijk haar filmpjes al heel lang en ik vind haar geweldig. Ze heeft ook een ander kanaal, BethanysLife, waarop ze vlogs en persoonlijke filmpjes plaatst. Bethany heeft in December haar eigen kledinglijn gelanceerd bij Aeropostale. Ik ben echt trots dat ze zover is gekomen door haar filmpjes, ze is dan ook mijn voorbeeld.

2. ZoellaZoe Sugg

larged

Zoe Sugg is een 22 jarige youtuber uit Londen. Ze is altijd super vrolijk in haar video’s en heeft veel humor, ik word altijd vrolijk van haar. Ze is erg bekend door haar Youtube kanaal (Zoella), maar ze heeft ook een eigen blog. Ze maakt hele leuke filmpjes over fashion en beauty. Ze heeft ook een vlog kanaal, genaamd MoreZoella. Ze startte haar blog in 2009, als je die wil bezoeken klik hier.

3. Teskuh Teske de Schepper

Teske-19-KL-XLb-640x490

Teske is een Nederlands meisje met een grote passie voor bloggen. Bloggen is dan ook haar werk. Ze is 18 jaar oud en ik vind het best knap dat ze full time blogt. Ze blogt over beauty, lifestyle en heel soms fashion. Met haar eigen site (Teskuh.nl) en haar filmpjes op Youtube trekt ze dagelijks duizenden kijkers. Ze is spontaan en gewoon haarzelf. Ik vind haar fimpjes erg leuk!

4. StilaBabe09 Meredith Foster

fgfgdgd

Meredith is een 18 jarige beauty guru uit Amerika. Ze maakt filmpjes over fashion maar ook beauty. Ze is heel beroemd in Amerika, ze is een beetje te vergelijken met Bethany Mota. Ik vind haar Youtube filmpjes heel erg leuk en inspirerend. Haar Youtube kanaal heet StilaBabe09.

5. Beautygloss Mascha Feoktistova

naamloos

Bijna elke Nederlandse beauty liefhebber kent Mascha wel. Ze maakte van haar hobby haar baan. Haar site www.beautygloss.nl (die inmiddels alweer langer dan 5 jaar bestaat) is erg populair onder veel tieners. Ze maakt ook filmpjes op Youtube en plaatst die dan op haar blog. Zoals shoplogs, make up tutorials, vlogs over haar leven en veel meer. Ik vind haar erg leuk en bezoek vaak haar blog.

6. D is for DazzleDiana

cgc

Diana is een 19 jarige blogger en youtuber uit Nederland. Ze blogt over beauty, fashion en lifestyle. Ze komt altijd spontaan en vrolijk over in haar video’s en ze lijkt me erg aardig. Haar videos en haar blog vind ik erg leuk. Benieuwd naar blog? Klik hier!

7. Vera Camilla

menu2

Vera is de 21 jarige vrouw achter de site VeraCamilla.nl. Ze is Nederlands en heeft een grote passie voor beauty, schrijven en muziek. Bloggen is haar baan, ze heeft ook een Youtube kanaal (VeraCamilla) waar ze vaak video’s op post. Ik vind haar video’s en haar blog erg leuk.

8. BeautyCrush Samantha Maria (Sammi)

cfgdffdh

Sammi is een beauty- en fashionguru uit Engeland. Ze plaatst filmpjes op haar Youtube en ze heeft haar eigen blog. Haar blog inspireert mij altijd heel erg en ik vind haar kledingstijl heel leuk en fashionable. Klik hier voor haar blog!

Dat waren mijn favorieten van dit moment! Natuurlijk kijk ik wel veel meer filmpjes van andere beautyguru’s, maar deze vind ik toch wel de allerleuksten.

Liefs, Iris

Mijn favoriete bloggers & youtubers

Geef een reactie

