Hair Of The Day: Ariana Grande inspired

Vandaag laat ik zien hoe ik mijn haar gestyled heb! Ik draag mijn haar altijd heel simpel los, dus dit keer wilde ik voor een iets gedurfdere look gaan. Jullie kennen vast wel de typische haar stijl van Ariana Grande: Een deel van je gekrulde haar opgestoken in een staart, en de rest naar beneden. Vroeger droeg ze daar meestal ook nog een leuk strikje bij. Heel meisjesachtig, maar leuk!

largefdgfdg

Ik heb ik deze haarstijl geprobeerd, en het bevalt me best wel. Ik had het al eerder gedaan maar geen foto’s ervan gemaakt. Toch zou ik het niet iedere dag kunnen dragen, omdat het veel tijd kost.

Bc_eyPjCEAAhsjD Bc_e2LTCcAA5-uk

Ik had mijn haar losjes gekruld, toen het bovenste gedeelte in een staart gedaan, haarlak erin gespoten en klaar! Ik droeg een grote lichtroze strik van de H&M om de look af te maken. De haar look is vrij simpel om te maken, het duurt alleen best lang. Nu heb ik niet zo dik haar als Ariana’s extensions (ja,Β maar voor een klein deelΒ haar echte haar) maar ik vind het er niet verkeerd uit zien. De haarstijl is vooral leuk voor een feestje, voor school draag ik het zelf niet.

Ik hoop dat jullie de look leuk vonden en sorry als de foto’s niet zo duidelijk zijn. Vind jij deze haarstijl leuk?
Liefs, Iris

Hair Of The Day: Ariana Grande inspired

Een gedachte over “Hair Of The Day: Ariana Grande inspired

Geef een reactie

