WeHeartIt Favorites #1

Hee allemaal!

Ik ben echt verslaafd aan Weheartit, een site en app waar je allemaal leuke en inspirerende foto’s kunt vinden. Ik zag ook dat iemand anders hier een blog bericht over heeft gedaan, en het leek me heel leuk om dat ook te doen. Ik laat de foto’s zien die ik op dit moment het leukste vind. Natuurlijk zijn er zoveel leuke foto’s dat ik niet kan kiezen. Daarom zal ik vaker zo’n bericht over Weheartit doen. Ben je benieuwd naar mijn account op Weheartit? Klik hier!

1. dsgzz

Al een hele tijd ben ik gek op bloemenprint. Ik vind dit echt een superleuke trui. De trui heeft een soort van scheuren in de mouwen en aan de onderkant.

2. large3333m

De laatste tijd is mijn interesse voor interieur erg vergroot, ik vind het gewoon zo leuk om bijvoorbeeld Room Tours op Youtube te kijken. Ook kamers van bloggers, zoals deze. Ik vind een witte kamer met roze details zo mooi.

3. gfdgdsb

Ik zag laatst dit product op internet en wow! Dit product ‘Baby Skin’ is van Maybelline en horen natuurlijk bij de collectie van de Baby Lips. Ik zou willen dat ze dit in Nederland hadden, zo leuk!

4. largebbz

Zo’n ontbijtje zou ik wel willen krijgen, wat schattig!

5. dsdsf

Ik vind donker rood met zwart echt een mooie combinatie.

6. dsf

Een super schattig make up tasje, en die producten zou ik ook wel willen hebben!

7. largeeewweteh

Door elke foto van interieur krijg ik altijd weer inspiratie voor mijn eigen kamer!

8. eerydd

Wel heel zomers, maar dit vind ik een heel leuke outfit! Vooral die mooie crop top.

9. largewtw

Inspirerende quotes vind ik altijd erg leuk om te lezen.

10. largeeytj

Dit vind ik altijd heerlijk, helemaal niks doen. Alleen met een kop thee of warme chocomel een mooi boek te lezen.

Dit waren mijn 10 favorieten van dit moment! Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vinden en laat in een reactie achter of je dit vaker wilt zien!

Liefs, Iris

WeHeartIt Favorites #1

Geef een reactie

