Beauty Wishlist 2014!

BXm55r2IgAAPtoq

Heey allemaal!
Hier zijn de beauty producten die ik heel graag zou willen uitproberen in dit jaar!

Naked Eyeshadow Palette van Urban Decay

Als echte beautyliefhebber moet je deze gorgeous oogschaduw palettes eigenlijk wel kennen, bijna elke beauty blogger of Youtuber heeft er al één of meerdere: De Naked Eyeshadow Palettes van Urban Decay. Door heel veel mensen worden er eye tutorials mee gemaakt en deze palettes zijn de favorieten van velen. Ik wil al heel lang zo’n palette, het liefst de Naked basics of de Naked 3. In de palettes zitten allemaal hele mooie nude oogschaduw kleurtjes. Ik vind het alleen best duur voor een palette, en ik baal dat ze niet meer in Nederland te koop zijn. Dus heel misschien kan ik een van deze palettes dit jaar kopen als ik in het buitenland ben, maar dat weet ik nog niet zeker.

Real Techniques kwasten

Ja, doe deze kwasten er dan gelijk ook maar bij. Overal op internet lees ik goede reviews over deze kwasten. Toevallig heb ik ook nieuwe kwasten nodig, dus ik denk dat ik ze binnenkort ga bestellen.

Marc Jacobs – Daisy

Dit parfum flesje vind ik zo ontzettend mooi! De lichtroze en witte bloemetjes op de dop van het classy parfum flesje maken het helemaal af, ik zou de parfum alleen al kopen om het flesje! Ook heb ik deze parfum vorig jaar geroken op Schiphol, hij rook goddelijk! Ik wil hem nog steeds heel graag.

Bourjois Healthy Mix Foundation

Ik gebruik nu de ‘Nude Magique Eau de Teint’ van L’oreal Paris. Ik ben er zeer tevreden mee en ik vind de foundation erg fijn. Alleen er zitten veel siliconen in, en ik heb van mezelf al een erg onzuivere huid dus ik twijfel of ik eens op zoek ga naar een andere foundation. Over de Bourjois Healthy Mix foundation heb ik hele goede reviews gelezen dus misschien ga ik die kopen.

Maybelline Rocket Volume Express mascara

Mijn mascara die ik nu gebruik is best wel uitgedroogd en een beetje klonterig, dus waarschijnlijk is deze mascara van Maybelline de volgende mascara die ik eens uit ga proberen!

Models Own Pastel Fruit collection

Wat houd ik van deze mooie nagellak kleurtjes! Als je mij kent weet je dat ik gek ben op pastel kleuren. Toen ik deze nagellakjes zag, was ik in één klap verliefd! En volgens Models Own ruiken ze ook superlekker naar fruit! Ik ga zeker voor deze nagellakjes sparen.

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden!
Wat zou jij graag dit jaar nog aan beauty producten willen hebben?
Liefs, Iris

Beauty Wishlist 2014!

3 gedachtes over “Beauty Wishlist 2014!

    1. Dankje, dat vind ik heel leuk om te horen! Ik heb een week geleden de stippling brush van Real Techniques op Amazon gekocht. Dit is denk ik wel van het echte merk, maar ik vind 10 euro voor een kwast alsnog best duur. Daarom ga ik zeker even kijken op Ebay, dankjewel voor je handige tip!

      Like

Geef een reactie

