I’m back!

Het spijt me dat ik een tijdje weinig berichten heb geplaatst, ik had namelijk een tweede blog op Blogspot aangemaakt. Ik wilde namelijk uitproberen welke site ik fijner vond om op te bloggen; Blogspot of WordPress. Ik heb een tijdje berichten geplaatst op Blogspot, en keek of het me beviel. Uiteindelijk vind ik WordPress toch fijner en handiger, dus zal ik voortaan gewoon weer regelmatig berichten plaatsen! Ik was had het de laatste weken ook enorm druk met school, dus blogde ik niet zoveel. Ik vind het erg jammer dat school me ervan weerhoud om te bloggen, want het is tenslotte mijn hobby. Maar over een paar daagjes is het eindelijk vakantie, dus dan heb ik weer alle tijd! Ik heb helaas weer de griep te pakken en ik ben de laatste maanden ook echt heel vaak ziek geweest. Ik denk dat de oorzaak is dat ik vroeger de griepprik kreeg, dat ervoor zorgde dat de kans op het krijgen van de griep daarmee veel kleiner was. Afgelopen jaren hoefde ik die prik niet meer, maar daardoor moet mijn immuunsysteem wel leren om ook zonder die griepprik sterk te worden en die griep-bacteriën tegen te gaan. Daar is hij denk ik nu mee bezig, daarom heb ik nog vaak de griep en ben ik verkouden. Stress kan ook de oorzaak zijn, en dat heb ik best vaak. Ik leer altijd urenlang voor belangrijke toetsen voor school, maar de laatste tijd gaan mijn cijfers omlaag. Ik haal vaak onvoldoendes, terwijl ik wel mijn best doe. Ik vind vwo best moeilijk, en twijfel of het mij dit jaar gaat lukken. Ik zit nu in de derde klas maar ik maak me nu al zorgen om examens over een paar jaar. Ik ben best wel een stresskip, maar van mezelf moet ik me minder druk maken over dingen. Maar maak je geen zorgen, het gaat wel weer over! Eigenlijk wilde ik alleen maar een korte verklaring schrijven waarom ik bijna weinig tijd had om te bloggen. Maar als ik eenmaal schrijf, kan ik niet stoppen haha!

Liefs, Iris

I’m back!

Geef een reactie

