Flower power!

Floral print oftewel bloemetjesprint, je moet er van houden! Je ziet het overal; op kleding, accessoires, tassen, etc. Ik ben altijd al gek geweest op bloemetjesprint. Vaak verschijnt kleding met bloemetjesprint pas in de lente in de winkels, maar waarom niet gewoon het hele jaar door? Ik laat hier allemaal outfits, en nog veel meer dingen zien met bloemetjesprint zien voor wat inspiratie.

floraloutfit

Ten eerste deze foto, wauw wat vind ik deze outfit mooi en girly! Waarschijnlijk zagen jullie een soortgelijke foto in mijn Weheartit favorites, maar toen vond ik de foto van de hele oufit. Alles vind ik prachtig, zelfs haar haar. De bruine, leren tas past perfect bij de bloemetjes sweater.

detail

Deze foto laat zien dat je niet meteen een sweater of een hele oufit met bloemetjesprint hoeft te dragen. Je kunt natuurlijk een bloemetjes blouse aandoen en daarover een lekkere warme, fluffy trui. Het gebloemde kraagje is een heel mooi detail en een heuse eyecatcher.

boots

Deze schoenen lijken op Dr. Martens maar ik vind ze nog veel leuker! Het grappige aan deze schoenen is dat ze stoer maar schattig tegelijk zijn. Ze zijn best opvallend en maken je saaie outfit af.

room2

Steeds vaker zie je gebloeme dekbedden of woon accessoires op Instagram, Tumblr en Weheartit. Persoonlijk vind ik gebloemde accessoires erg mooi en ze geven meteen een lieve uitstraling.

nails

Ik heb deze floral nail art al een paar keer geprobeerd na te maken en het gaat steeds beter. Deze nagels doen me een beetje denken aan het merk Cath Kidston, wat bekent staat om hun lieflijke bloemenprintjes!

shoes

Over Cath Kidston gesproken, deze vrolijke gympen behoren tot hun collectie. Deze schoenen staan erg leuk bij een simpele outfit met bijvoorbeeld een oversized trui en een legging. Ook vind ik dat deze, of converse gympen leuk staan onder een hoog uitgesneden skaterskirt of een jurkje.

backpack

Deze rugtas vind ik echt heel mooi. Zelf heb ik een donkerblauwe gebloemde rugtas van Accessorize, die ik vaak voor naar het strand gebruikte. Ik ben er nog steeds blij mee en het is vooral heel leuk voor in de zomer.

outfit2

Wat een schattige, zomerse outfit! Ik ben verliefd op de combinatie van de floral crop top met het kanten rokje.

accessoires

Vorige zomer waren deze haarbandjes helemaal in en ik hoop dat dat dit jaar weer zo is! Zelf heb ik er een van de H&M.

skate

Wat leuk, dit pennyboard had ik nog nooit gezien! Zelf had ik er al een keer aan gedacht om er eentje aan te schaffen, gewoon voor de lol. Als ik deze tegenkom zou ik hem meteen meenemen!

Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden, laat in de reactie achter wat je van bloemetjesprint vindt!

Liefs, Iris

Fotobron: Weheartit

 

 

Flower power!

5 gedachtes over “Flower power!

Geef een reactie

