Rimmel Sweetie Crush Nail Color

Inmiddels is de nieuwe Sweetie Crush nagellak collectie van Rimmel alweer bijna een maandje in het assortiment. Gisteren hopte ik even langs het Kruidvat en nam ik er eentje mee om uit te proberen. Het liefst wilde ik ze allemaal kopen. Allemaal zijn het zoete pastel kleurtjes met een liquid sand effect. Steeds meer merken komen met dat soort bijzondere nagellakjes. Vandaag doe ik even een snelle review om het effect te laten zien.

rimmelelelelelel

011 – Violet Swizzle, 012 – Blueberry Whizz, 010 – Fizzy Applelicious, 008 – Sherbet Sweetheart, 009 – Candyfloss Cutie

Deze snoeperige nagellakjes zijn bijna om op te eten! Je wordt er meteen vrolijk van. Ze hebben allemaal een eigen, snoeperige kleur. De nagellakjes drogen allemaal korrelig op, te vergelijken met hele kleine suikerkorreltjes met glitters. Ik heb Violet Swizzle uitgekozen, omdat ik de lila, paarse kleur erg mooi vond.  Tijd om hem op mijn nagels aan te brengen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

rimmmeeellll

Wat zou ik graag willen dat ik mooie, lange nagels had! Maar mijn nagels zijn slap en breken altijd af, waar ik echt een hekel aan heb. Oké, terug naar de nagellak. Ten eerste vind ik het een hele mooie, lieve kleur. Het effect is mooi korrelig en er zijn heel veel mini glittertjes te zien als het licht erop schijnt. Wel vind ik de dekking een nadeel. Op deze foto lijkt de dekking goed, maar wel hadden mijn nagels 3 lagen nodig voordat de dekking goed was. Ik weet niet hoe de dekking bij de andere kleuren is, maar bij Violet Swizzle is de dekking niet zo erg goed.

Ik heb het gevoel dat de echte kleur pas naar voren komt als het felle daglicht op je nagels schijnt, anders is de kleur iets minder te zien. Wat ik wel geweldig vind, is hoe snel de nagellak opdroogt! Binnen 20 seconden is het al vrij droog. De nagellak blijft ook erg lang zitten en brokkelt niet snel af, dat is een groot pluspunt!

– Geen goede dekking

+ Mooi, liquid sand effect

+ Droogt snel op

+ Blijft lang zitten

De nagellak is mooi en ik ben er wel tevreden over. Toch heb ik wel het idee dat Rimmel iets beter kan!

De nagellakjes zijn voor €6,99 per stuk te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Rimmel Sweetie Crush Nail Color

Een gedachte over “Rimmel Sweetie Crush Nail Color

Geef een reactie

