Liebster Award

liebster-award-main

Ik ben genomineerd door Valerie, superleuk! Voordat ik genomineerd was wist ik niet eens dat deze award bestond, maar ik blog ook nog niet zo heel lang. De Liebster award is bedoeld voor beginnende bloggers of bloggers die iets minder bekend zijn, om ze in de schijnwerpers te zetten. Het idee: je krijgt 11 vragen van diegene die jou heeft genomineerd, en je beantwoord die. Daarna bedenk je zelf 11 vragen voor de bloggers die jij nomineert. Laten we beginnen!

1. Wanneer ben je begonnen met bloggen en waarom?

Mijn eerste bericht kwam online op 27 november 2013. Nog niet zo heel lang geleden dus. Ik volgde al heel lang allerlei bloggers en Youtubers, en keek erg tegen ze op. Mij leek het ook superleuk om een eigen blog te hebben! Ik sprak ook met vriendinnen en ze zeiden dat ik het moest doen, dus dat heb ik gedaan! Mijn interesse voor beauty en mode is sindsdien nog meer gegroeid en bloggen is echt mijn ding.

2. Welke blog volg je het langst?

Ik volgde op het begin niet echt blogs. Wel keek ik bijna elke dag op sites zoals Beautygloss en Teskuh. Later ontdekte ik Bloglovin en nu volg ik er best wel veel! Maar eigenlijk is de eerste blog die ik volgde van Valerie, die mij genomineerd heeft. Ze had al eerder een blog, en ik wilde er ook een aanmaken. Zij heeft mij onder andere overtuigd en geholpen met WordPress.

3. Welke blogger wil je nog graag ontmoeten?

Te veel om op te noemen. Mijn top drie zou zijn: Teske, Diana en Mascha! Het is echt een droom van me om veel bloggers te ontmoeten. Ze zijn tenslotte mijn voorbeeld en het lijkt me erg gaaf om ze in het echt te zien.

4. Wat voor artikel zou je schrijven met een plaatje van een eend?

Wat is dit voor een vraag? Hahaha. Als ik een foto van een eend op mijn blog plaats, heb ik hem waarschijnlijk zelf gefotografeerd. Ik vind het erg leuk om naar het bos te gaan en de natuur te fotograferen.

5. Waarom heeft je blog de naam die die heeft?

Ik heet Iris, en mijn tweede naam is Larissa. Vroeger gebruikte ik op spelletjes zoals Stardoll (lach me niet uit) wel eens de naam MissLariss of MissLarissa. Geen idee waarom eigenlijk. Ik had Iris en MissLarissa samengevoegd en zo ontstond MissIrisLarissa.

6.Wat vind je het leukste aan bloggen?

Alles! Het schrijven op zich is echt een hobby van me. En reacties krijgen van bezoekers maakt het extra leuk! Zo zie je toch dat mensen je verhalen lezen en leuk vinden, dat vind ik echt een compliment.

7.Ben je blij met je naam? Zonee, hoe zou je anders willen heten?

Ik ben wel blij met mijn naam MissIrisLarissa. Maar ik vind hem een tikkeltje te lang en moeilijk uit te spreken. Het liefst wilde ik mijn blog gewoon IrisLarissa noemen, dat klinkt veel beter. Maar ik was zo dom om die gebruikersnaam voor de blog te gebruiken voor school. Dus nu is de naam bezet en kan ik hem niet meer voor deze blog gebruiken.

8.Wat is je favoriete film en welke film zou je nog willen zien?

Ik heb heel veel favoriete films! Onder andere Twilight, Titanic, Wild Child en nog meer. Ik wil nog heel graag de films Catching Fire en Pitch Perfect zien. Erg he, ik heb ze allebei nog niet gezien.

9. Wat wil je bereiken met je blog?

Ik wil mensen inspireren met mijn blog. Of het nou outfits zijn of gewoon ooglooks. Ik wil zorgen dat mensen blij worden van het lezen van mijn blog. Daar word ik gelukkig van.

10. Tegen welke blogger kijk je op?

Zoals ik al een beetje had gezegd, Teske, Mascha, Diana, Vera, Jiami, en nog meer. Eigenlijk vooral tegen Jiami omdat ze dezelfde leeftijd als ik heeft en al zoveel heeft bereikt met haar blog.

11.Wat voor gevoel geeft het je als je een week vooruit hebt gewerkt?

Dat geeft me een heel opgelucht gevoel. Niet dat ik moet haasten met mijn blog ofzo. Ik schrijf gewoon wanneer ik zin en tijd heb. En het gaat prima zo!

De mensen die ik nomineer zijn:

Eline

Eline is mijn beste vriendin en ik vind het superleuk dat ook zij een blog heeft!

Steffi

Lisanne

Nynke

Dit was het! Tja.. Ik volg bijna geen blogs op WordPress.

De vragen die ik heb bedacht:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

2. Wat vind je zo leuk aan bloggen?

3. Wat maakt jouw blog uniek?

4.  Wat zou je nog eens willen doen in je leven en waarom?

5. Wat zou je willen bereiken met je blog?

6.  Welk beautyproduct moet iedereen volgens jou gebruiken?

7. Op welke plek blog je het liefst?

8. Welk advies geef je aan andere bloggers?

9. Waar word je blij van?

10. Wat is voor jou ‘beauty’?

11. Wat is je grootste droom?

Dit was het! Ik vind het echt heel leuk dat ik ben genomineerd.

Liefs,

logoundertekst2

Liebster Award

5 gedachtes over “Liebster Award

Geef een reactie

