Trend: Rosegouden ooglook!

Gisteren bekeek ik de nieuwe video van Mascha (Beautygloss), waarin ze een prachtige rosegoude make-up look maakte. Toen kwam ik op het idee om de ooglook na te doen, maar dan iets meer op mijn eigen manier. Veel plezier met lezen!

Roze en champagne goud zijn de nieuwe trendkleuren binnen het make-up gebied. Ik ben van plan een partylook te gaan maken, iets feller dan normaal.

Als eerste pak ik mijn twee Color Tattoo’s van Maybelline erbij. De pigmentatie is geweldig en ze blijven heel erg lang zitten. Ze zijn mijn favoriete crème oogschaduws en perfect om te gebruiken voor deze ooglook. Ze vormen de basislaag onder de andere oogschaduw.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik gebruik de kleuren 05- Eternal Gold en 65- Pink Gold.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hier is ‘ie dan, mijn naakte ooglid! (niet bepaald interessant)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De eerste kleur die ik ga gebruiken is Eternal Gold en die smeer ik met mijn vingers uit over mijn gehele ooglid.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Daar overheen breng ik de prachtige, rosegouden kleur aan in mijn buitenste ooghoek en crease.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We hebben al een beetje dat rosegouden effect gecreëerd, maar natuurlijk moet er nog (poeder) oogschaduw overheen voor een mooi en opvallend effect.

De oogschaduws die ik gebruik komen allemaal uit het Fraulein38 183 Colour Palette (Te koop op de website of Amazon). Het is een heel goed palette met 183 oogschaduws + 15 highlighters, blushes en bronzers. De pigmentatie is ook geweldig voor de prijs die je ervoor betaalt. Zeker een aanrader!

Ik heb een geel/gouden oogschaduw over mijn hele ooglid aangebracht. Toen heb ik een paar roze kleuren gemixt en in mijn crease aangebracht. Daarna heb ik de kleuren zachtjes geblend met mijn blendingskwast van de Hema. Ik heb witte oogschaduw in mijn binnenste ooghoek aangebracht, waardoor ik iets wakkerder lijk. Als laatste heb ik een gouden lijntje gezet langs mijn onderste wimperrand voor een speels effect.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De gouden oogschaduw pakte iets geler uit dan ik had gehoopt, maar het is alsnog best gelukt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Daarna heb ik er nog een paar laagjes mascara aan toegevoegd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Tada! Dit is hem dan, de complete ooglook. Het is wel echt een partylook geworden, niet echt wat ik zelf naar school zou dragen.

Laat in de reacties achter wat jij van deze ooglook vindt!

Liefs, Iris

Trend: Rosegouden ooglook!

2 gedachtes over “Trend: Rosegouden ooglook!

Geef een reactie

