Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof

Ik gebruik deze mascara al een tijdje maar ik wilde er toch nog een review over doen. Ik heb het over de ‘Glamour Doll Volume Waterproof’ mascara van Catrice. Veel bloggers zijn daar erg enthousiast over. Ik koop vrijwel altijd budget mascara’s van Catrice en Essence, omdat ik het niet nodig vind om veel geld aan een mascara uit te geven. Budget mascara’s kunnen ook net zo goed zijn.

De mascara zit in een simpele blauwe, ‘gedraaide’ verpakking. De verpakking van de niet waterproof variant is zwart.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zegt Catrice: ”Waterproof poppenogen. Het elastomeer borsteltje houdt een grote hoeveelheid mascara vast en dekt daarmee elke individuele wimper met romige zwarte textuur, zonder te verzwaren. De resultaten: wimpers met extra volume, fascinerende lengte en een unieke krul – de hele dag lang!”

Klinkt goed! Laat ik de mascara eens aanbrengen op mijn wimpers. Mijn wimpers krullen al best wel van zichzelf, en ze zijn wel lang. Maar met een laagje mascara worden ze natuurlijk nog veel mooier!

Het borsteltje is van plastic gemaakt. Ik vind dat minder fijn, maar dat is erg persoonlijk. Er zitten geen klonten aan en de mascara is mooi zwart.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara erop.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb een paar lagen van de mascara aangebracht en dit zijn ze nu! (Oeps.. Ik ben blijkbaar spontaan mijn andere oog gaan fotograferen.. achja)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn wimpers zijn intens zwart, mooi gescheiden en lang. Het aanbrengen gaat makkelijk en snel, en elke wimper wordt voorzien van een mooie laag mascara. Gelukkig klontert de mascara niet. Ik heb wel altijd als ik de mascara lang gebruik, dat door het klein beetje uitdrogen er wel klontjes ontstaan.

Ik heb al een paar keer gehad dat ik van school terugkwam in de regen, maar dat deze mascara niet uitgelopen was! De mascara is volledig waterproof. Dat is zeker een pluspunt, wat Catrice heeft beloofd. Ook brokkelt de mascara niet af na een paar uur, hij blijft mooi zitten.

Ik heb eigenlijk niks aan deze mascara op te merken, zeker een aanrader!

De Catrice Glamour Doll Volume Waterproof Mascara is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor slechts €3,99

Welke mascara is jouw favoriet op dit moment?

Liefs,

logoundertekst2

Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof

4 gedachtes over “Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof

  1. lynnvanderveen zegt:

    Heey Iris! Ik heb nu best dure mascara. Van Catrice krijg ik vaak van die donkergrijze stippen boven en onder mijn ogen. Terwijl het een mooie volume geeft. Heb je er bij deze ook last van, of totaal niet? X

    Like

      1. lynnvanderveen zegt:

        Ja zoiets. Van die soort stipjes. Het lijkt dan ook net alsof ik door een dikke storm heb gefietst. Nouja het is een mooi prijsje om ieder geval eens uit te proberen haha! Super leuke review ook, heel duidelijk.

        Like

Geef een reactie

