Spam je blog #1

happy-blogger

Tijd voor mijn eerste spam je blog artikel! Normaal mag je nooit je eigen blog promoten op andere blogs, maar dit keer wel. Ik ben op zoek naar leuke, nieuwe blogs om te lezen en te volgen. Laat een reactie achter met jouw blog, en vertel wie je bent en waar je over blogt. Ik zal dan een kijkje nemen!

Liefs, Iris

Spam je blog #1

8 gedachtes over “Spam je blog #1

  1. Hoii!! Leuk om eens te mogen spammen :)
    Ik heb een blog over Make-up, Beauty, Fashion & Lifestyle: MBFL!
    Ik heb nu een verloting van een goodiebag, dus vergeet niet je e-mailadres en de reden dat je wil winnen in te vullen in de volgende link: https://www.enquetesmaken.com/s/8e7680a
    De goodiebag wordt verloot bij 100 volgers, dus volgen is ook belangrijk!

    Kijk dus op http://www.mbfl.blogspot.com :) Ik zou het heel leuk vinden en je zou de goodiebag kunnen winnen!

    Like

Geef een reactie

