Mijn dag: 24 februari 2014

Het leek me wel leuk om zo’n artikel te doen, omdat ik die normaal nooit doe. Mijn leven is namelijk niet zo interessant, ik ga elke dag naar school en maak huiswerk. Maar nu is het vakantie!

Ik stond best wel laat op omdat het lekker vakantie is. Toen ging ik ontbijten en daarna nog even bloggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik at brood met Nutella en dronk daarbij sinaasappelsap. Niet echt gezond, maar lekker!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik voel me fijner als mijn bed is opgemaakt. Ik houd van mijn zachte, witte deken! Heel erg warm, vooral in de winter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tijdens het bloggen kon ik het niet laten om even de Teen Vogue met Ariana Grande te lezen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Even met mijn lieve kat knuffelen! Het was wel moeilijk om haar op te foto te krijgen omdat ze steeds weg keek…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ging even langs bij mijn oma, omdat ik haar al een tijdje niet meer had gezien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aww, ik vond deze beker die ik vroeger aan haar had gegeven!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We besloten om even langs het strand te wandelen. Het was helemaal niet koud voor deze tijd van het jaar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uitzicht op een groot meer, met daarachter de zee en een enorme boot.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takjes! Wat zou er uit die kleine bolletjes komen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Even poseren, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik had gewoon zin om te fotograferen. Don’t judge me.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het zonnetje scheen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Blij. Mijn sjaal zat raar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De mooie duinen, het lijkt wel lente.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kleine plantjes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Even zitten, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik bij verroeste standbeelden. Fun fact: Mijn moeder en vader hebben hier voor het eerst gezoend.

Dit was mijn dag alweer! Laat in de reacties achter of je dit leuk vind en of ik het vaker moet doen.

Liefs,

logoundertekst2

Mijn dag: 24 februari 2014

2 gedachtes over “Mijn dag: 24 februari 2014

Geef een reactie

