Nieuwe collectie H&M Favorites!

H&M heeft weer een superleuke, nieuwe collectie! Ik heb een lijstje gemaakt met mijn favorieten. Ik moet echt sparen, maar stiekem zou ik deze items heel graag in mijn kast willen hebben!

hmprodCAUWMGXY

henm

Wat een leuk jurkje! Vooral voor in de lente.

naamloos

Toevallig is dat jurkje gecombineerd met deze stoere plateau boots. Je moet er van houden, maar ik vind ze erg leuk!

hmprodCAW8WM1H

naamloosdfgdfg

Een hele leuke sweater met daisy’s erop.

hmprodCAJX1QZS

naamloosghhg

Deze trui zag ik al eerder bij Vera Camilla, maar ik vind hem nog steeds heel leuk!

hmprodCAM2XAT0

fdgdfg

Ik vind dit een erg leuk jurkje, met roze bloemen.

naamloosqrqr

Dit kleine vintage tasje is erg leuk te combineren.

hmprodCAKP64N3

fhffg

Aah wat vind ik deze katten trui leuk.

naamloosghjg

Over plateau boots gesproken, dit zijn echt mijn droom schoenen!

fgg

Een simpele, witte high waisted broek.

hmprodCA3OXGHM

naamloosgd

Nog zo’n leuk jurkje! Ze doen me een beetje denken aan Brandy Melville.

hmprodCAJKLYYD

naamloossgdg

Een leuke witte sweater, ik zie al helemaal voor me hoe ik die ga combineren.

naamloosdffgd

Zwarte hakken, classy en stoer tegelijk.

Dit waren mijn favorieten! Op www.hm.com zijn al deze producten te vinden.

Wat zijn jouw favorieten uit dit lijstje?

Liefs,

logoundertekst2

Nieuwe collectie H&M Favorites!

6 gedachtes over “Nieuwe collectie H&M Favorites!

Geef een reactie

