OOTD: Inspired by nature

Vandaag doe ik weer eens een oufit of the day, in het bos! Ik houd van wandelen in de natuur, ik krijg er meteen energie van.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik draag mijn legergroene winterjas van Only. Deze jas is erg warm en geschikt voor het koude weer. Daaronder draag ik een fluffy, witte sweater van H&M.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook draag ik een gevlekte broek van de H&M, ik vind hem erg fijn en comfortabel zitten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn schoenen zijn van het merk Workers, en gekocht bij House Of Shoes. Ik vind ze erg leuk staan en het zijn een soort van namaak Timberlands.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om mijn nek hangt een gouden spike ketting van New Yorker. Ik had hem in de uitverkoop gescoord!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik draag een zwarte, leren tas van H&M. De tas is makkelijk te combineren en geeft je look al gelijk een classy uitstraling.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jas – Only (ā‚¬39,95)

Trui – H&M (ā‚¬19,95)

Spike ketting – New Yorker (ā‚¬17,95 naar 6 euro)

Gevlekte broek – H&M (ā‚¬19,95)

Tas – H&M (ā‚¬24,95)

Schoenen – Workers, House Of Shoes (ā‚¬90)

Dit was mijn OOTD! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Houd jij van de natuur?

Liefs,

logoundertekst2

OOTD: Inspired by nature

Geef een reactie

