New in: Hema

Ik heb een paar dingen bij de Hema gekocht en het leek me wel leuk om te laten zien!

Als eerste een notitieboekje! Ik vind notitieboekjes altijd erg handig maar ik vergeet altijd om er dingen in op te schrijven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind dit boekje erg schattig en ik zag hem al eerder voorbij komen bij een aantal bloggers. Die gekleurde bloemetjes maken me meteen vrolijk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er zit een roze elastieken band omheen zodat hij stevig dicht blijft.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En zo ziet hij eruit van de binnenkant! Links kan je to do lijstjes maken, en aan de rechterkant notities! Ik ga dit boekje zeker gebruiken, en helemaal vol schrijven met blog ideeën.

Notitieboekje – €2,95

Ik was al een tijdje op zoek naar leuke ringen, omdat ik er bijna geen had. Ik zag in de Hema best leuke ringen hangen! Dus ik nam er een paar mee.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als eerste dit setje van vijf gouden ringen. Ik wilde simpele ringen die ik kan combineren met andere, opvallende ringen! Deze vijf zijn een beetje geribbeld, en allemaal hetzelfde. Ik ben er erg blij mee en ik weet zeker dat ik ze vaak ga dragen.

Setje van ringen – €4,95

Daarbij kocht ik deze lichte, peachy ring. Het is best een grote, bolle ring. Op het eerste gezicht lijkt hij misschien ouderwets, maar als je hem combineert met andere ringen ziet het er gelijk heel anders uit! Er zitten ook hele mooie details aan de zijkant, wat me aansprak. Ik kwam er net wel achter dat de ring ietsje te groot is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Peachy ring – €3,95

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er zijn heel veel combinatie mogelijkheden, dat vind ik zo leuk aan ringen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit was het alweer! Niet veel, maar toch leuk.

Liefs,

logoundertekst2

New in: Hema

4 gedachtes over “New in: Hema

Geef een reactie

