30 random facts about me

Vandaag leek het me wel leuk om 30 weetjes over mezelf te vertellen zodat jullie mij een beetje beter kunnen leren kennen. Laten we beginnen!

1. Mijn favoriete dieren zijn katten ik heb er zelf maar liefst vier!

Foto1186

2. Ik ben een perfectionist. Ik wil veel dingen perfect doen, maar dat lukt niet altijd.

3. Ik heb in de musical Jungle Book gespeeld als een aap…

4. Ik heb in een dansklas gezeten (waar ik allerlei verschillende dansen deed) en danste 8 uur per week.

5. Ik ben gek op Oreo’s en watermeloen!

6. Ik was vroeger verslaafd aan Habbo en Stardoll.

7. Ik ben best wel creatief en dol op fotografie.

IMG_1424

8. Ik wil later heel graag in Engeland of Amerika wonen.

9. Ik ben heel bang voor vuur.

10. Ik ben best wel verlegen, vooral als ik nieuwe mensen ontmoet. Wel is het gelukkig wat minder geworden de laatste jaren.

11. Ik kan er echt niet tegen als mensen mij niet geloven, vreselijk.

12. Ik ben een ramp in het schrijven van gedichten.

13. Ik houd niet van Nederlandse muziek en rap muziek.

14. Ik durf niet in achtbanen die over de kop gaan.

IMG01060-20120817-1031

15. Ik ben heel nieuwsgierig, en dat ben ik altijd al geweest.

16. Ik ben nooit van plan om te gaan roken of drinken, zo ben ik gewoon niet.

17. Als ik een superkracht zou kunnen hebben, zou ik willen vliegen.

18. Ik ben goed in talen, maar vakken zoals wiskunde en natuurkunde snap ik niks van.

19. Vroeger was ik fan van K3. Ik ben zelfs een keer op tv geweest bij de wereld van K3, haha!

20. Ik wil heel graag videos gaan maken op Youtube, maar ik durf het nog niet echt.

21. Ik ben enigst kind maar heb wel een halfzus die 19 jaar is.

22. Mijn beste vriendin heet Eline en zij heeft zelf ook een blog!

23. Ik deed vroeger veel aan nail art, nu ben ik er te lui voor.

Foto1076

24. Ariana Grande is mijn idool.

25. Ik kan gewoon echt niet sparen.

26. Ik lust geen tomaat maar wel tomatensoep.

27. Mijn lievelingskleuren zijn wit en roze.

28. Vroeger skeelerde ik bijna elke dag, ik vond het zo leuk!

29. Ik zit op dit moment in de derde klas en doe vwo.

30. Bloggen is mijn grootste hobby!

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs,

logoundertekst2

30 random facts about me

Een gedachte over “30 random facts about me

Geef een reactie

