Swatch: Catrice Meet Me At Coral Island

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb dit lakje al sinds vorige zomer maar ik vind hem nog steeds erg leuk. De lente komt eraan wat betekent: eindelijk vrolijke nagellak kleurtjes! Het leek me dus wel leuk om dit vrolijke, koraal kleurige lakje te swatchen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De leuke naam zegt al genoeg: Meet Me At Coral Island. Het lakje is net niet oranje, maar meer met een roze tint: koraal dus. Ik vind Catrice lakjes vaak erg fijn, omdat ze goed en natuurlijk budget proof zijn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Je kunt wel aan het stof dat zich tussen de letters heeft gewurmd wel zien dat ik dit lakje best een tijdje heb. Toch is hij nog helemaal niet uitgedroogd!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En dit is dan het lakje op mijn nagels! Het ziet er wel meer oranje uit op de foto, de koraal kleur kwam moeilijk naar voren op de camera. Zoals je kunt zien is het een erg fel en opvallend lakje, perfect voor de zomer! Oké, het is nog geen zomer, maar toch. Elke keer als ik mijn nagels zie, word ik helemaal vrolijk! Normaal draag ik alleen subtiele kleurtjes, dus wilde ik voor verandering een keer dit lakje weer is gebruiken. Hij brengt makkelijk aan en droogt best snel op.

Ik keek op de site en helaas is deze mooie nagellak niet meer te koop. Jammer! Hij was namelijk best populair onder de nagellak liefhebbers.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs,

logoundertekst2

Swatch: Catrice Meet Me At Coral Island

2 gedachtes over “Swatch: Catrice Meet Me At Coral Island

Geef een reactie

