Nivea Soft Creme

Nivea vond ik altijd al een heel fijn merk. Ik was een tijdje geleden op zoek naar een goede creme, die mijn huid hydrateert. Ik had namelijk erg last van en droge huid, maar op mijn voorhoofd was het dan weer snel olie-achtig. Erg onhandig dus. Ik had al een tijdje last van dit probleem en was er klaar mee. Toen hoorde ik van veel mensen dat Nivea Soft een goede crème was, en rende ik naar de winkel. Nivea Soft zit verpakt in een witte pot. Het viel me op hoeveel verschillende soorten verpakkingen er zijn. Potten in allerlei verschillende maten en zelfs tubes. Ik heb een pot van 200 ml gekocht, omdat dat mij wel genoeg leek.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nivea Soft is een hydraterende crème voor gezicht, lichaam en handen. Het is erg handig dat je de crème goed voor je hele lichaam is, dat is bij veel crèmes niet zo. Nivea soft is pH-neutraal en bevat onder andere vitamine E en Jojoba-olie, wat de huid voedt en zorgt voor bescherming. Ook zitten er geen parabenen in.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De substantie is gelukkig niet zo dik, niet vet en het verdeeld makkelijk over je huid. De crème trekt ook best snel in. Ik merk echt dat mijn huid er veel zachter en gezonder van wordt, waar ik erg blij mee ben. Mijn huid voelt erg verzorgd en veel minder droog aan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind de crème ook erg lekker ruiken. Heel subtiel, en niet te aanwezig; echt Nivea. Ik gebruik het elke dag, ’s morgens en voordat ik naar bed ga. Ik gebruik hem vooral vaak op mijn gezicht. Heel soms vergeet ik het, oeps.

Nivea soft is ook erg betaalbaar, potten zijn in verschillende hoeveelheden verkrijgbaar van 2 tot 6 euro. Je doet er wel heel erg lang mee! Je kunt Nivea soft in verschillende soorten winkels en drogisterijen kopen. Ik heb de crème bij Kruidvat gekocht.

Nivea soft is echt een aanrader! Ik ben fan.

Wat vind jij van de producten van Nivea?

Liefs,

logoundertekst2

Nivea Soft Creme

2 gedachtes over “Nivea Soft Creme

  1. Joëlle zegt:

    Ik had een half jaar terug ook een klein potje gehaald omdat door de seizoens veranderingen mijn huid droog werd en ik was gelijk een fan van dit product. Voor kerst stond boven aan mijn lijstje een grote pot en nu gebruik ik die thuis en vul ik mijn kleine potje voor op school, super handig.

    En ik ben nog steeds verslaafd aan jouw blogs je schrijft super leuk!

    Like

Geef een reactie

