We Heart It Favorites #2

Ik ben bijna elke dag actief op de We Heart It app, ik ben er stiekem een beetje verslaafd aan. Het is ook gewoon een superleuke site/app met inspirerende foto’s. Van mode tot leuke quotes, alles staat erop! Vandaag doe ik weer een We Heart It Favorites artikel, waar ik mijn favoriete foto’s van dit moment deel.

1. large

Een superleuke blouse met flamingo’s erop!

2. thumb

Wat een mooie zachte, pastel kleurige Essie nagellakjes.

3. large323

Ik wil zelf heel graag hardlopen en zulke foto’s motiveren mij om leuke sportkleding te kopen en te beginnen!

4. largewr

Ik vind foto’s van interieur altijd erg leuk om te bekijken. Ik zou zo graag een paar Yankee candles willen hebben!

5. thumbCAIQIMRU

Dit zegt genoeg.

6. thumb3

Deze polaroid camera vind ik zo mooi! Het lijkt me echt leuk om er eentje te hebben.

7. large4

Ik krijg hier altijd meteen inspiratie van, voor mijn eigen kamer.

8. large47464

Wat een mooi jurkje!

9. large7

Dit is een voorbeeld hoe ik mijn huis later wil, veel wit. Zo’n grote keuken zou ook wel leuk zijn!

10. large42w

Bordeaux met zwart vind ik een hele mooie combinatie! Ik vind deze outfit erg leuk en zou die zeker zelf dragen!

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,

logoundertekst2

We Heart It Favorites #2

3 gedachtes over “We Heart It Favorites #2

Geef een reactie

