Let’s get personal tag

Ik kwam op verschillende blogs deze tag tegen en het leek me erg leuk om hem ook te doen. De tag bestaat uit 33 vragen, dus laten we snel beginnen!

1. Wat hoor je op het moment van schrijven?

Niet zoveel. Ik hoor vogeltjes buiten en mijn kat die de trap op loopt. Ik woon in een best rustige stad, dus heb ik niet veel last van harde geluiden.

2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)

Ik heb pas nog een broodje gegeten, dus op dit moment niet echt. Maar ik verheug me wel op de pizza die ik vanavond ga eten!

large4543

3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)

Bijna nooit, ik kan het me dan ook niet herinneren. Tuurlijk, iedereen huilt wel eens maar ik heb bijna nooit gehad dat ik mij echt gebroken voelde.

4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?

Ooit wil ik wel kinderen, maar zeker geen tien. Dus als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor geen. Het lijkt me veel te druk met tien kinderen.

5. Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?

Als beauty blogger besteed ik best veel aandacht aan mijn uiterlijk, omdat ik er fatsoenlijk uit wil zien. Maar ik denk niet dat ik teveel aandacht aan mijn uiterlijk besteed, dat valt best mee.

6. Waar denk je op dit moment aan?

Ik denk aan mijn moeilijke natuurkunde toets die ik morgen heb, waarvoor ik nog moet leren.

7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden? 

Ja zeker weten. Voor mensen die ik als echte vrienden beschouw sta ik altijd klaar.

largebest

8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?

Waarschijnlijk mijn moeder.

9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent? 

Ik ben best wel een stresskip, dus ik kan al nerveus zijn om de kleinste dingen. Soms bijt ik onbewust mijn nagels, waar ik erg van baal.

10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?

Mijn beste vriendin begrijpt me het meest.

11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Ik geniet echt van bloggen, en doe het ook met een lach.

thumbgdfg

12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?

Ik snap deze vraag niet echt…

13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Nee. Ik ben zou heel bang zijn om die knop te gebruiken. Ik denk dat je het allemaal maar op je af moet laten komen. What happens, happens.

14. Vertel jij je ouders alles?

Ik vertel mijn moeder wel heel veel, maar niet alles.

15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?

Ik denk gewoon aan dit moment, maar ook de toekomst. Meestal denk ik aan dezelfde week, maar niet 20 jaar verder.

16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

Meestal 8 uur op schooldagen.

largesl

17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan? 

Ik weet niet of ik daar zelf over kan oordelen, geen idee.

18. Wat heb je voor het laatst gedronken?

Een glas melk.

19. Welk soort bed heb jij?

Een eenpersoonsbed met van die witte, sierlijke stangen.

20. Zien mensen jou als optimist of pessimist?

Ik weet het niet, ik denk optimist. Meestal ben ik vrolijk maar soms kan ik ook negatief zijn over iets.

21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Ik zit bijna nooit in de auto, de laatste keer was wel met mijn moeder. Zonder mijn familie kan ik me niet meer herinneren…

22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien en met wie heb je die film gezien? 

Ik zou het echt niet weten! Ik ben al zolang niet meer in de bioscoop geweest. Ik denk dat het Despicable Me 2 was, die ik gezien had met mijn beste vriendin.

largemin

23. Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?

Zal vast wel. Ik ben niet vaak echt gekwetst, dus weet ik het niet goed meer.

24. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?

Ik eet vaak ongezond en wil dat echt veranderen, maar het is zo moeilijk.

25. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Nee, ik denk wel langer dan een maand niet. Ik ben verslaafd aan winkelen, en probeer nu echt te sparen. Ik ga namelijk in mei winkelen in Antwerpen, en ik wil daar al mijn geld voor sparen.

26. Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?

Geen idee. Als ik huil is dat meestal om dingen, niet om mensen.

27. Wat doe je morgen?

Zoals elke dag naar school, huiswerk maken en leren. Misschien nog bloggen als ik tijd heb. Het is soms moeilijk om bloggen te combineren met school. Mijn leven is erg saai en ik kan niet wachten totdat ik klaar ben met school. Nog 3 jaartjes!

28. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?

Ik heb al een hele tijd niet meer afgesproken met mijn beste vriendin, de laatste keer was denk ik vorig jaar. Ik mis het wel maar we hebben het allebei erg druk met school.

29. Houd je van suikerspinnen? 

Heel soms vind ik het wel lekker, maar ik ben er niet gek op. Het is zo zoet en plakkerig. Ik wil nog wel een keer de Cotton Candy Frappucino van Starbucks proberen!

largestarbucks

30. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?

Ik kan het me niet echt meer herinneren maar ooit denk ik wel.

31. Wat is je stemming op dit moment?

Moe en zenuwachtig. Ik zie altijd erg op tegen toetsen, soms krijg ik er spontane hoofdpijn van.

32. Met wie was je gisteravond?

Ik was gewoon thuis, met mijn moeder.

33. Heb je plannen voor dit weekend? 

Niet echt, ik zie wel hoe het allemaal loopt.

Dit waren de vragen, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,

logoundertekst2

Foto bronnen: We Heart It

Let’s get personal tag

Geef een reactie

