Mijn favoriete room tours!

Sorry dat het de laatste tijd een beetje stil was op mijn blog, ik heb het namelijk erg druk met school op dit moment. Ik zal proberen vaker te bloggen, en ik hoop dat jullie er begrip voor hebben!

Ik kan mij altijd uren vermaken met room tour videos, en haal er vaak inspiratie voor mijn eigen kamer vandaan. Voor diegenen die niet bekend zijn met room tours: youtubers maken een video over hun kamer, soms met muziek erbij. Op Youtube staan wel honderden room tours, maar ik heb een paar favorieten. Al deze room tours zijn wel meisjesachtig, je moet er dus van houden. Vandaag deel ik ze met jullie!

Stilababe09

Haar kamer vind ik erg mooi en sommige dingen zijn heel origineel. Haar mint kleurige muur vind ik ook prachtig.

Cathycouture

Dit is mijn nummer 1 favoriete room tour, ik vind haar kamer zo mooi! Er wordt in dit filmpje niet gepraat, maar er is toch een mooi muziekje onder gezet.

ThatsHeart

Ik ben al een tijdje geabonneerd op de videos van Heart, en ontdekte haar toen ik deze room tour voor het eerst zag! Haar meubilair is erg mooi en wauw, wat zou ik graag zo’n groot bed willen hebben!

Wengie

Deze Youtuber kende ik eerst nog niet, maar wat is haar kamer schattig! Haar stijl is een beetje kawaii achtig.

Erica

Deze room tour is van een meisje uit Noorwegen. Je hoort toevallig hetzelfde liedje als bij cathycouture haar room tour.

Careluvzu

Bijna alles aan haar kamer vind ik mooi, vooral haar bed. Zij heeft ook nog een room tour gemaakt, waar ze niet in praat (dus alleen een overview).

Dollybowbow

Ook haar kamer is erg schattig, tot in de details!

Velvetgh0st

Ik kijk Gabriella’s filmpjes nog steeds vaak, en ik vind haar room tour ook erg leuk.

Dit waren alweer mijn favorieten, ik hoop dat jullie het leuk vonden en er inspiratie van krijgen voor je eigen kamer!

Liefs,

logoundertekst2

Mijn favoriete room tours!

3 gedachtes over “Mijn favoriete room tours!

Geef een reactie

