New in: Converse en spijkerjack

Het is alweer lente, dus moet er natuurlijk geshopt worden. Ik wilde graag mijn nieuwe aanwinsten laten zien, maar vond het te weinig voor een shoplog. Dus schrijf ik er vandaag een artikel over!

Converse, eindelijk heb ik ze! Ik heb gekozen voor de witte, lage gympen. Ik had nieuwe schoenen voor de lente nodig, en wilde deze al heel lang. Ik ben er super blij mee!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tja, wat kan ik zeggen. Iedereen kent Converse All Stars wel, dus valt er niet veel aan toe te voegen. Ze zijn wit en hebben rode en blauwe randen langs de zijkant.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is mijn allereerste paar Converse gympen. En ik moet zeggen, ze zitten heel comfortabel! Ik heb voor de witte versie gekozen omdat ze echt overal mee te combineren zijn. Het nadeel is wel dat ze sneller vies worden, maar ik moet ze gewoon schoon proberen te houden. Ik heb ze al een paar keer gedragen en ze zijn nog steeds best wit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het wel bekende logo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb ze in de maat 5.5, oftewel maat 38. Meestal heb ik 39, maar de verkoopster zei al dat ze erg groot vielen. Ik heb zelfs nog een beetje ruimte over bij mijn tenen, dus weet ik zeker dat ze niet te snel te klein worden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De Converse gympen waren €69,95, gekocht bij Ziengs.

Ook heb ik een nieuw spijkerjack voor de lente gekocht! Vroeger vond ik ze altijd lelijk, maar ik vind ze bij anderen zo leuk staan. Ze passen vrijwel ook bij elke outfit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik gekozen voor een lichtblauw spijkerjack, want die vind ik altijd mooier.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit jack komt van het merk Clockhouse (te koop bij C&A) en ik heb hem in de maat S.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aan de bovenkant zitten 2 zakjes, die erg handig zijn om dingetjes in te doen. Het viel me wel op dat er in het linkerzakje een soort ”kronkel” zit, maar met strijken gaat dat er vast uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit was het alweer! Ik ben van plan om binnenkort een OOTD hiermee te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,

logoundertekst2

New in: Converse en spijkerjack

4 gedachtes over “New in: Converse en spijkerjack

Geef een reactie

