The Beauty Blogger TAG!

Ik heb weer een hele leuke tag gevonden met persoonlijke vragen. Ik had niet eerder van deze tag gehoord, maar sinds ik hem zag bij een paar andere bloggers leek het mij leuk om het ook te doen. Laten we beginnen!

Is je haar van nature stijl of gekruld?

Mijn haar is best stijl, maar soms zit er een klein beetje een grove slag in. Maar dan niet een mooie slag aan de onderkant, maar echt alsof ik net uit mijn bed ben gestapt. Heel soms stijl ik het daarom, maar ’s ochtends voor school heb ik hier bijna nooit tijd voor. Krullen vind ik ook altijd erg mooi, en ik krul mijn haar regelmatig voor feestjes en dergelijke. Maar toch ben ik wel blij dat ik stijl haar heb, daar kan je namelijk meer mee doen (denk aan een rommelige knot bijvoorbeeld). Wel baal ik dat mijn haar erg droog en pluizig is.

Verf je je haar en zo ja, doe je dat zelf of bij de kapper?

Nee, ik heb nog nooit mijn haar geverfd! Ik durf het niet en ik ben erg bang dat het misgaat. Misschien zou ik wel lichte highlights willen (maar niet dat het al te veel opvalt), want ik ben niet van plan om mijn haar in een geheel andere kleur verven. Heel misschien in de toekomst, maar voorlopig nog niet.

Draag je altijd make-up?

Ja, ik draag vrijwel elke dag make-up. Behalve als ik ziek thuis zit dan, of bijvoorbeeld op vrije zondagen als ik nergens heen hoef. Ik voel me gewoon zelfverzekerder met make-up op. Ik draag eigenlijk alleen elke dag producten als foundation om mijn onzuivere huid meer te bedekken. Ik zou willen dat mijn huid van nature mooi is en dat het niet nodig is om foundation op te doen, omdat het niet echt goed voor je huid is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hoe lang doe je over je make-up?

Ik ben best langzaam als het gaat over make-up opdoen, ik wil namelijk alles precies hebben. Elke wimper gescheiden op zijn plaats en zeker weten dat plekjes met foundation goed zijn uitgesmeerd. Natuurlijk wil iedereen dat. Soms doe ik het ook snel, zoals alleen een beetje mascara opdoen. Maar in de ochtend voor school doe ik er ongeveer een half uur over. Ik doe niet echt een plamuur laag foundation op ofzo, maar ik wil er wel een beetje fatsoenlijk uitzien.

Hoe lang ben je al bezig met make-up?

Nog niet zo heel lang, ik ben nu 14 jaar. Ik denk dat ik begon met elke dag make-up dragen in de eerste klas van de middelbare school, dus bijna drie jaar geleden. Ik heb wel pas sinds een jaartje door wat mij mooi staat en wat absoluut niet mooi bij mij staat. Vroeger ging ik nog weleens de fout in met mijn kleur foundation, of alleen de onzuiverheden concealen waardoor je duidelijk verschil zag met de kleur van de rest van mijn huid.

Wat doe je eerst, je gezicht of je ogen?

Ik doe altijd eerst mijn gezicht, dat is veel handiger!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Lak je je teennagels ook in de winter?

Als ik er zin in heb wel. Ik lak bijna nooit meer mijn teennagels, tegenwoordig alleen mijn handen. Natuurlijk als het zomer en teenslipper weer is, is het wel mooi om je teennagels te lakken. Dat ziet er meer verzorgd uit. In de zomer ga ik meestal voor een vrolijke, felle kleur.

Wat is je favoriete parfum?

Ikzelf heb alleen maar budget parfums en het zijn er niet zoveel. Ik vind het al moeilijk om te sparen en vind het zonde om mijn gehele geld uit te geven aan een dure parfum. Daardoor kan ik niet zeggen welke mijn favoriet is, omdat ik er nog erg weinig heb geprobeerd. Wel wilde ik al heel lang Daisy van Marc Jacobs, maar besloot ik om hem toch niet te kopen. Misschien binnenkort, wie weet!

Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen?

Mijn naam is Iris, en mijn tweede (officiële) naam is Larissa. Eigenlijk wilde ik mijn blog irislarissa noemen, want dat is korter en minder ingewikkeld. Jammer genoeg is dat domein al bezet door mijzelf. Ik moest namelijk voor school een blog op WordPress aanmaken, voordat ik deze had. Later veranderde ik de naam, maar helaas kan ik hem hiervoor nog steeds niet gebruiken. Toch ben ik wel tevreden met missirislarissa, omdat het best uniek is.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lees je de comments op je artikelen?

Ik krijg nog niet heel veel comments op dit moment, hooguit 1/2 per artikel maar ik ben daar alsnog blij mee omdat mijn blog nog niet zo heel lang bestaat. Ik lees echt elke comment, en elke keer word ik er weer zo vrolijk van! Dank jullie wel voor alle leuke reacties.

Dit waren de vragen alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als je deze tag wil overnemen voor je eigen blog mag dat natuurlijk!

Liefs,

logoundertekst2

 

The Beauty Blogger TAG!

2 gedachtes over “The Beauty Blogger TAG!

Geef een reactie

