DIY: Kusjes in een fotolijst

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We hebben allemaal van die dagen dat we ons vervelen en niks weten om te doen. Ik ging op zoek naar leuke DIY’s om mijn kamer een beetje op te fleuren. Toen ik deze DIY bij buitenlandse bloggers op Instagram tegen kwam, was ik meteen enthousiast! Het is echt heel makkelijk om te doen, en waarschijnlijk heb je alle benodigdheden al in huis. Natuurlijk was dit leuk voor Valentijnsdag geweest, maar je kunt het gewoon het hele jaar door in je kamer neerzetten. Laten we beginnen!

Wat heb je nodig?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Een fotolijstje

– Wit papier (A4)

– Lipsticks/lippenbalsems die kleur afgeven

– Een schaar

Als eerste heb ik een wit fotolijstje gekocht, omdat ik er zelf geen een meer had. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een gebruiken die je al in huis hebt, van een kleur die jij het mooist vindt. Ik heb voor wit gekozen, omdat dat goed in mijn kamer past. Ik heb het fotolijstje (13×18 cm) gekocht bij Blokker voor €4,99.  Je kunt ook een grotere of kleinere maat gebruiken, wat jij wil.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pak dan het witte papier erbij. Ik heb een A4 formaat gebruikt, en die later geknipt tot 13×18 cm. Pak daarna zoveel mogelijk lipsticks of lippenbalsems met een kleur die je hebt erbij. Het is leuk als ze allemaal verschillende kleuren afgeven, ik heb verschillende tinten roze gebruikt. Ik heb bijna geen lipsticks, maar wel lippenbalsems. Dat werkt ook gewoon prima, als ze maar een duidelijke kleur afgeven (dat ze niet transparant zijn).

Deze lipproducten heb ik gebruikt:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Purple pink (Action) – Sheer pink (Action) – Babylips Cherry Me – Babylips Pink Punch – Essence Glow Tinted Lip Balm

Wat moet je doen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is heel simpel: Doe de lipstick op je lippen en geef ‘kusjes’ op het papier. Wissel elke keer van lipproduct zodat veel kusjes in een andere kleur zijn. Geef kusjes totdat totdat je het genoeg vindt. Er ontstaat al gauw een heel leuk effect!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb ervoor gekozen om een beetje ruimte tussen de kusjes te laten, maar je kan het ook wat voller maken. Toen ik dat had gedaan heb ik het A4’tje geknipt tot de maat van het fotolijstje, en het erin gedaan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klaar, zo makkelijk is het! Ik vind het er erg leuk en romantisch uit zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat vind jij van deze DIY? En ga je hem zelf maken?

Liefs,

logoundertekst2

DIY: Kusjes in een fotolijst

3 gedachtes over “DIY: Kusjes in een fotolijst

Geef een reactie

