Dr. van der Hoog Clear Skin masker

Ik vond dat het weer eens tijd was om een maskertje op te doen, dit keer een kant en klaar Clear Skin masker van Dr. van der Hoog. Ik had nog nooit eerder een product van de Clear Skin lijn geprobeerd. Omdat ik een vette, onzuivere huid heb vond ik het wel nodig. Dit is een reinigend, zuiverend en talgabsorberend masker, wat helpt bij puistjes en onzuiverheden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In de verpakking zitten twee maskertjes. Het is een witte, crème-achtige substantie. Het smeert lekker uit en er zit in één pakje genoeg om je hele gezicht te bedekken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is de informatie die op de achterkant staat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het masker kun je na 10-15 minuten afspoelen, maar soms laat ik het iets langer zitten. Het maskertje wordt niet erg hard zoals kleimaskers.  Na ongeveer 20 minuten spoelde ik het af, en ik merkte eigenlijk meteen al verschil. Mijn huid voelde heel erg zacht en de roodheden leken iets minder rood. Ik vind dit masker erg fijn!

Ik denk dat ik meer producten van de  Clear Skin lijn van Dr. van der Hoog ga uitproberen, ik ben er erg benieuwd naar.

Dit setje met twee maskers kost €2,39 en is te koop bij Etos.

Welk gezichtsmasker is jouw favoriet?

Liefs,

logoundertekst2

 

 

Dr. van der Hoog Clear Skin masker

3 gedachtes over “Dr. van der Hoog Clear Skin masker

Geef een reactie

