Kruidvat mini shoplog!

PicMonkey Collage

Ik ben vorige week even naar Kruidvat geweest omdat ik erg benieuwd was naar de nieuwe collectie van Essence. Uiteindelijk heb ik nog een paar andere dingen gekocht, die ik vandaag laat zien!

Ik had al eerder een artikel geschreven over de nieuwe Cookies & Cream  collectie van Essence, die deze maand in de schappen kwam te liggen. Ik was erg nieuwsgierig en moest natuurlijk even een kijkje nemen. Ik nam de shimmer pearls mee, in 01 One sweet day.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik vind dit een erg leuk product, ook de verpakking vind ik erg schattig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De pearls zijn bedoeld als highlighter en geven een erg mooie, glanzende finish. Ook leuk: Als je met je kwast eroverheen gaat, komt er een heerlijke cupcake-geur vrij.

Daarna nam ik een lipstick van Essence mee, in de kleur 07 Natural Beauty. Ik zag deze lipstick al eerder liggen, maar besloot hem toen niet te kopen. Ik vind de kleur erg mooi, het is een roze kleur. Het is niet echt een nude kleur, maar iets donkerder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het geeft een glanzende finisch. Niet zoals een lipgloss, maar ook weer niet mat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het is een beetje een ‘my lips but better’ kleurtje, en ik ben er erg blij mee! Het is echt een mooie lipstick voor elke dag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op het laatste moment zag ik nog dit gezichtsmaskertje van Dr. van der Hoog liggen. Het is een macaron maskertje, dus ik moest hem wel meenemen. Ik had al eerder een cupcake maskertje geprobeerd, maar toen ik deze zag was ik erg verrast!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben heel erg benieuwd naar dit maskertje!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben heel blij met mijn nieuwe aankopen! Wat vind jij ervan?

Liefs,

logoundertekst2

 

 

Kruidvat mini shoplog!

4 gedachtes over “Kruidvat mini shoplog!

  1. Khatidja zegt:

    Ik vind dat je een hele leuke blog hebt. En was albenieuwd naar die pearls hoe je ze moest gebruiken. Soms zouden miss filmpjes handig zijn op je blog

    Like

Geef een reactie

