Update!

Het is alweer veel te lang geleden dat ik voor het laatst heb geblogd, sorry daarvoor! Ik heb nu twee weken meivakantie, en de laatste week is alweer bijna voorbij. Ik ben deze week met mijn beste vriendin twee dagen naar Antwerpen geweest, en het was echt heel erg leuk. Ik heb superveel geshopt (ik ben nu blut) en daar komt binnenkort een shoplog van online. Ik weet nog niet of dat een geschreven artikel of een filmpje wordt. Ik heb vooral veel zomerkleding gekocht, en wat sieraden. Ik heb ook heerlijk gegeten in restaurants en op de laatste dag een bezoekje gebracht aan Ladurée. Wat is dat een mooie winkel zeg, en de macarons zijn hemels. Ik was er al een keer eerder geweest in Frankrijk maar ik ben nog even enthousiast. Terwijl ik dit blogbericht typ zit ik van mijn laatste macaron te snoepen. Ik kwam echt met tassen vol terug, niet denkende aan de pijn in mijn voeten want het was het waard. Ik ben bij de Forever 21, Brandy Melville, New Look en nog meer winkels goed geslaagd!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Liefs, Iris

 

Update!

Een gedachte over “Update!

Geef een reactie

