Swatch: Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint

Ik stond op het punt om af te rekenen bij de River Island in Antwerpen, maar toen zag ik een rij met Barry M nagellak staan. Ik wilde dit lakje al heel lang en moest hem natuurlijk meenemen! Het is een heel mooi pastel blauwe kleur, die behoort tot de Gelly Hi-Shine collectie.Β  De beschrijving belooft veel glans en het effect van gelnagellak. De nagellak is erg glanzend en blijft best lang zitten. Ik heb hem in de kleur 407 Huckleburry.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals je waarschijnlijk kunt zien ben ik niet een ster in het lakken van nagels, maar ik vind het effect erg mooi. De nagellak is helder, lichtblauw maar toch heel fel. Ik vind het ook een erg leuk lakje voor in de zomer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zoals ik al zei heb ikΒ hem gekocht bij River Island voor 5 euro, en ik ben er erg blij mee.

Wat vind jij van Barry M nagellak?

Liefs,

logoundertekst2

 

 

Swatch: Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint

Een gedachte over “Swatch: Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint

Geef een reactie

