Mijn hardloop playlist!

run

Sinds kort loop ik hard en ik merk nu al hoe fijn dat eigenlijk is! Ik probeer het elke dag te doen, maar dat lukt niet altijd i.v.m. school en dagjes weg. Ik heb een lange tijd niet meer aan sport gedaan, dus ik wilde wat nieuws proberen om fit te worden. Ik ben fanatiek bezig en koop steeds meer fitness benodigdheden. Ik ben alleen nog opzoek naar goede hardloopschoenen (Welke raden jullie aan?) want nu ren ik op mijn afgetrapte Adidas gympen. Maar muziek is voor mij ook echt een onmisbaar item als het gaat om hardlopen. Ik word er meteen heerlijk ontspannen van en ben gelijk in mijn eigen wereldje. Ik loop vaak hard in het bos waar het heel rustig is, zodat mijn concentratie alleen bij mezelf en de muziek ligt. Natuurlijk zijn natuurgeluiden ook ontspannend om te horen, maar toch vind ik muziek fijner! Ik word vooral vrolijk van die feel good liedjes. Ook hou ik erg van rustige maar ook power liedjes! Ik luister altijd muziek op mijn iPhone. Eerst deed ik hem altijd in het zakje van mijn vest, maar toen viel hij er elke keer bijna uit. Dus ik heb deze week een sportarmband (soort van) bij de Action gekocht waar je je mobiel in kan doen. Zo zit hij veilig aan je arm vast en hoef je je niet meer druk te maken dat hij valt. Maar goed, ik dwaal af. Hier is mijn hardloop playlist met mijn favoriete liedjes om op te rennen!

  • Ariana Grande ft. Iggy Azalea – Problem
  • Katy Perry – Birthday
  • Mr. Probz – Waves (Robin Schulz Remix)
  • Sigma – Nobody To Love
  • Iggy Azalea – Fancy
  • Klingande – Jubel
  • Calvin Harris – Summer
  • Afrojack ft. Wrabel – Ten Feet Tall
  • Lorde – Team
  • Clean Bandit ft. Jess – Rather Be
  • Milky Chance – Stolen Dance
  • Madison Beer – Melodies
  • Krewella – Enjoy The Ride
  • AVICII – Addicted To You
  • Union J – Loving You Is Easy
  • One Republic – Counting Stars
  • Ed Sheeran – I See Fire
  • Demi Lovato – Neon Lights
  • Miley Cyrus – My Darlin’
  • Zedd – Find You
  • Lily Allen – Air Balloon
  • Ellie Goulding – Beating Heart
  • Shakira ft. Rihanna – Can’t Remember To Forget You
  • Alli Simpson – Notice Me
  • Zedd ft. Hayley Williams – Stay The Night

Dat was mijn playlist alweer, ik hoop dat jullie wat inspiratie opgedaan hebben!

Liefs,

logoundertekst2

 

Mijn hardloop playlist!

2 gedachtes over “Mijn hardloop playlist!

Geef een reactie

