Ikea shoplog!

Een tijdje geleden ging ik met mijn moeder naar de Ikea met het idee om een nieuwe kast te kopen voor in de woonkamer. Uiteindelijk hebben we geen goede gevonden maar kwam ik wel thuis met heel veel spullen voor mijn kamer, oeps. Zoals jullie al weten ben ik gek op mode maar stiekem heb ik ook een grote passie voor interieur. Ik heb vooral kleine spulletjes ter decoratie gekocht, om mijn kamer een beetje op te fleuren. Ben je benieuwdΒ naar wat ik heb gekocht? Lees dan verder!

Als eerste zag ik deze potjes met rozen erop. Ik weet nog niet wat ik erin ga doen, maar ik vind ze sowieso al leuk om neer te zetten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Later kwam ik dit (nep) plantje tegen, en ik vond hem gelijk al leuk. Ik kan namelijk niet goed omgaan met echte plantjes, ik vergeet ze altijd water te geven. Daarom vond ik dit erg handig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik heb ook dit schaaltje gekocht, ik vind vooral de details aan de rand erg mooi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van een dezelfde soort collectie heb ik dit bakje gekocht, om bijvoorbeeld pennen in te doen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik hou van kaarsen en dat mag je best weten. Ik vind deze kaars erg leuk door de roosjes die erop zitten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook vind ik deze lichtroze beker erg leuk. Ik weet niet echt waarom, maar ik vind het vooral leuk om er smoothies of milkshakes in te doen. Mijn moeder vind deze beker verschrikkelijk om af te wassen, omdat hij zo groot is. Tja…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik wilde door middel van kleine dingen meer kleur geven aan mijn kamer. Ik vond het te saai, en wilde zomerse kleuren in mijn kamer. Daarom kocht ik dit vrolijke schilderijtje!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik ben gek van kussens. Ze kunnen zoveel kleur geven, zoals aan een simpele witte bank. Ze zijn er in allerlei kleuren, met verschillende printjes en al. Ik koop heel vaak nieuwe kussens, omdat ik ze dan weer zat ben. Ik moet er echt mee stoppen, maar ik kon dit kussentje niet laten liggen. Ik vind de kleur gewoon zo leuk en zomers, en ik vind hem erg leuk staan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit was mijn shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat vind jij het leukst van wat ik heb gekocht?

Liefs,

logoundertekst2

Ikea shoplog!

2 gedachtes over “Ikea shoplog!

Geef een reactie

