H&M wishlist!

Ik ben gek op de H&M, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Er staan weer heel veel leuke, nieuwe artikelen online op de website van H&M. Mijn winkelmandje is altijd vol met producten, maar ik bestel er nooit wat. Ik ga om de zoveel tijd naar de winkel en geef daar al mijn geld uit. Ondanks ik nooit online bestel, wilde ik toch een wishlist maken. Ik hoop dat jullie wat inspiratie op doen, laten we beginnen!

Ik hou sinds kort ook van basic dingen, zoals deze grijze crop top. Hij past overal bij, en ik vind hem ook leuk bij bijvoorbeeld een zwarte maxi rok.

naamloosrhmprodCA0LQ1GT

Over maxi rokken gesproken, deze zwarte met aztec print vind ik erg mooi!

naamloosdfhmprodCADYG7DR

Ik ben al heel lang verliefd op dit schattige jurkje met bloemetjes, ik vind vooral de look van het model erg leuk.

naamloos5hmprodCAC6SW91

Ik hou heel erg van mint blauw, ik vind dat echt een mooie en felle kleur voor in de zomer. Plus, het laat je huid bruiner lijken!

dhdhd hmprodCAE65X3Sgfh

Ik ben nog op zoek naar een lichtblauw high waisted shortje, die overal bij past. Deze lijkt perfect!

naamloosfg hmprodCAW0U9P3

Dit grijze shortje vind ik ook heel leuk.

naamloosg hmprodCA36K5YGfdg

Ik wil al echt heel lang plateauboots! Ze zijn niet echt bestemd voor de zomer, maar ik blijf ze altijd gaaf vinden.

naamloos5er

Dit was mijn wishlist! Dinsdag ben ik jarig, en morgen ga ik naar de H&M om te winkelen. Ik hoop dat ik met veel tassen thuis kom! Dan zal ik zeker een shoplog maken.

Shop jij vaak bij H&M?

Liefs,

logoundertekst2

H&M wishlist!

Een gedachte over “H&M wishlist!

Geef een reactie

