Ik ben jarig!

thumb

Vandaag was mijn verjaardag! Ik vind het echt leuk, maar ook raar dat ik eindelijk 15 ben. Ik heb een erg leuke dag gehad, ook al was ik gewoon op school. Vanmiddag had ik taart gegeten met familie, en het was erg gezellig. Ookal ben ik alweer een jaartje ouder, voelt dat niet echt zo. Heb je ook weleens dat je jarig bent en dat iedereen je feliciteert, terwijl je je niet jarig voelt? Ik vind het best grappig. Stiekem heb ik het gevoel dat verjaardagen vroeger veel leuker waren. Je kreeg altijd een uitnodiging met zo’n tekst van ‘Wil je op mijn partijtje komen?’. Als ik daaraan terug denk moet ik best lachen. De jaren gaan best snel, maar ik ben nog steeds jong en heb nog veel jaren om leuke dingen mee te maken!

Liefs, Iris

Ik ben jarig!

4 gedachtes over “Ik ben jarig!

Geef een reactie

