Maybelline Color Show Bleached Neons

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Maybelline is pas uitgekomen met de ‘Bleached Neons’ lakjes. Het zijn felle, maar toch draagbare kleuren doordat ze een soort van gebleekt zijn. Ik zag deze nagellakjes een tijd geleden op Teskuh.nl en ik werd toen al gelijk verliefd op de mooie kleurtjes! Ik kon niet wachten totdat ze in de winkel lagen. Ik was laatst bij het Kruidvat, en toen ik ze zag nam ik ze gelijk mee. Ik ben erg benieuwd naar deze aparte lakjes, laten we beginnen! Tip: Er geldt nu een 1+1 gratis actie op alle nagellak van Maybelline.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er zijn in totaal vier nagellakjes. Een appelgroene, bubblegum roze, koraal oranje en een lichte perzik kleur (Op de camera komt hij iets geler over). Het zijn erg leuke, draagbare felle kleuren voor de zomer. Ik lak met twee, vrij dikke lagen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

                                                                                  Chic Chartreuse

Deze appelgroene kleur vind ik zo tof, omdat hij zo gewaagd is. Het is geen kleur om elke dag te dragen, maar once in a while vind ik het best kunnen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

                                                                                      Tropink

Deze roze, knallende kleur is toch echt wel mijn favoriet. Het is echt zo’n zoete, bubblegum kleur. Wat hou ik hiervan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

                                                                                 Coral Heat

De naam verklapt het al, het is een koraal oranje kleur. De kleur is gelukkig net niet té fel oranje. Als je net zoals ik niet zo van fel oranje houdt, maar toch een beetje opgefleurd wil zijn voor het WK, is dit de perfecte kleur! Maar ook om gewoon op warme zomerdagen te dragen, vind ik hem erg leuk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

                                                                                   Sun Flare

De kleur licht gele doet me denken aan zonnebloemen. Hij lijkt op camera knalgeel, terwijl het eigenlijk een soort van lichte perzik tint is. In avond licht lijkt hij weer lichtroze, dus ik kan niet echt zeggen welke kleur het precies is. Toch ben ik er blij mee.

De lakjes brengen allemaal fijn aan, zodat de kleur mooi verdeeld wordt. Ik vind ze erg fijn. Maybelline, je hebt weer goed werk verricht! Ik ben erg blij met deze lakjes en ik kan je ze ook erg aanraden.

De Bleached Neons zijn te koop bij Kruidvat, Trekpleister en op Bol.com voor €3,99 per stuk.

Wat vind jij van deze nagellakjes?

Liefs, Iris

Maybelline Color Show Bleached Neons

Een gedachte over “Maybelline Color Show Bleached Neons

Geef een reactie

