Mijn favoriete wintertruien

Hoi! Daar ben ik weer, terug van weg geweest. Ik heb een lange tijd een soort van ‘pauze’ genomen op het gebied van bloggen. Ik heb het namelijk erg druk met school en had totaal geen inspiratie meer. Ik vond het wel fijn, maar heb zeker wel gemerkt dat ik het bloggen miste. Ook kwam ik erachter dat mijn blog al langer dan een jaar bestaat, wow! Ik maakte voorheen ook Youtube video’s, maar ik heb besloten om dat niet meer te doen en het gewoon bij bloggen te houden. Ik merk dat ik schrijven toch leuker vind, en dat geef ik eerlijk toe. Maar wie weet, ooit in de toekomst, ga ik weer video’s maken!

Maar goed, daar gaat deze blogpost niet om. Ik houd van de winter, omdat het eindelijk weer sweater weather is! Hoe fijn is het om een dikke wintertrui aan te doen en met een kop warme chocomelk vervolgens je favoriete film/serie te gaan kijken? In deze blogpost laat ik jullie mijn favoriete winter/kersttruien zien! Ik hoop dat jullie wat inspiratie op doen. Oja, bijna alle truien die je gaat zien komen van H&M! Ik houd gewoon teveel van die winkel. Anyone else?

DSC_0072

Als eerste deze hele fijne kersttrui! Misschien is het een beetje te vroeg voor een kersttrui, maar ik vind hem zo leuk dat ik hem nu al draag! Eigenlijk is hij heel fout, maar dat maakt hem juist zo leuk. Ook is hij lekker warm voor de koude winterdagen.

H&M – €29,95

DSC_0091

Maak je geen zorgen, dat soort truien draag ik niet elke dag. Ik ben namelijk ook dol op hele simpele, zoals deze grijs-witte trui. Dat soort truien kan je overal mee combineren, en natuurlijk veel accessoires aan toevoegen. Deze keer heb ik dat niet gedaan, omdat ik het lekker simpel wilde houden.

H&M – €19,95

DSC_00724

Over accessoires gesproken, ik ben dol op deze zilveren ketting. Ondanks het een statement ketting is, staat hij bij heel veel dingen. Deze bordeaux rood/paarse trui heb ik al een jaar, maar ik vind de kleur nog steeds erg mooi.

Trui H&M – €19,95

Ketting H&M – €12,99

DSC_0082

Deze trui is een beetje oversized en daardoor heerlijk warm. De zwarte strepen maken het helemaal af!

H&M – €19,95

DSC_0071

Aah, weer zo’n leuke kersttrui! Deze is wat kinderlijker, maar geef toe: hij is leuk. Ik moet gelijk aan dat liedje ‘Rudolf the red nose reindeer’ denken als ik hem aan heb. En niet te vergeten, zijn neus glittert :)

H&M – €19,95

DSC_0105

Je zal nooit raden waar deze trui vandaan komt… Zeeman! Hij is mosgroen, een perfecte kleur voor de winter. Ik vind het ook fijn om deze trui in huis te dragen met een warme legging eronder. De prijs weet ik niet precies meer, maar ik gok dat hij rond de 8/9 euro was.

Zeeman – €8,99?

DSC_0100

Deze grijs gemêleerde trui is cropped, maar nog steeds erg warm! Hier draag ik dezelfde ketting als bij de bordeaux rode trui.

H&M – €19,95

fdgfdg

Dit is alweer de laatste trui! Hij is oudroze en deze heb ik al een tijdje in mijn kast hangen. Hoe kan het ook anders, hij komt ook van H&M.

H&M – €19,95

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en alvast een fijne Sinterklaas gewenst!

Liefs, Iris

Mijn favoriete wintertruien

Een gedachte over “Mijn favoriete wintertruien

Geef een reactie

