W7 In The Buff Palette

Steeds meer merken komen met goedkope dupes van dure merken. Mijn oog viel op dit prachtige W7 In The Buff palette. Ik geef toe, ik ben er best laat mee, maar ik kon het niet laten om er een review over te schrijven. Ik gebruik niet vaak oogschaduw, maar als ik het gebruik pak ikĀ altijd dit palette. Het palette bevat diverse nude oogschaduws, die geschikt zijn voor iedere dag. Het schijntĀ een dupe van het Naked 2 palette te zijn. Het uiterlijk, de kleuren en het pigment zoudenĀ niet veel van elkaar verschillen. De prijs is wel een heel groot verschil! Het W7 In The Buff palette is heel betaalbaar.Ā Jammer genoegĀ heb ik zelf geenĀ Naked 2 paletteĀ omĀ ze te vergelijken, maar toch vond ik het wel een blogpost waard.Ā Veel leesplezier!

DSC_00726

Dit is hoe het palette er uit ziet; de buitenkant is hard en gemaakt van blik. Dit vind ik erg handig, als het bijvoorbeeld vies wordt veeg je het erĀ makkelijk af.

DSC_003634

Het palette bevat 12 kleuren, waarvan 9 met shimmer en 3 matte oogschaduws. Het zijn mooie naturel kleuren, die niet zo opvallen.

kleuren

DSC_004556546

Ook zit er een (klein)Ā dubbelzijdig kwastje bij, met aan de ene kant haartjes en de andere kant een sponsapplicator.Ā Het is eenĀ prima kwaliteit en er valt goed mee te werken, zeker voor bij zo’n budget palette!

DSC_0038

Dit zijn de eerste vier kleuren. Van links naar rechts: Buff – Camel – Sand – Dust

DSC_0039

Chocolate – Topaz – Earth – Storm

DSC_0040

Silk – Wave – Thunder – Onyx

Mooie kleuren, toch? Laten we gaan kijken naar de pigmentatie!

DSC_006034

De eerste zes kleuren uit het palette: Buff – Camel – Sand – DustChocolate – Topaz

w7inthebuff

De laatste zes kleuren uit het palette: Earth – Storm – Silk – Wave – Thunder – Onyx

Ik ben erg tevreden met de pigmentatie voor een budget palette als deze!

DSC_0060645335

DSC_00684532

Dit is de look die ik ermee heb gemaakt.Ā Vanaf mijn binnenste ooghoek tot ongeveer in het midden van mijn ooglid draag ik Sand. In mijn crease draag ik de kleur Topaz, die ik geblend heb tot het midden.

Dit palette is zeker een aanrader! Ik ben er erg blij mee en zal hem vaak gaan gebruiken.

Te koop bij DA voor ā‚¬6,95 (Ik kocht hem bij DA in de Leidsestraat in Amsterdam)

Liefs, Iris

W7 In The Buff Palette

2 gedachtes over “W7 In The Buff Palette

Geef een reactie

