OOTD

Vandaag laat ik jullie mijn outfit zien van een paar weken geleden. Toen scheen het zonnetje nog volop, en kon je nog gewoon met een leren jasje naar buiten. Die tijd mis ik wel, maar ik geniet stiekem ook wel van dit koude winterweer! Het is niet echt een hele speciale outfit, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vinden.

DSC_0142

Leren jasje – C&A

Bordeaux shirt – H&M

Grijze jegging – H&M

Gympen – Converse All Star

DSC_0132

De grond lag vol met herfstbladeren, een prachtig gezicht.

DSC_0068

Toen het wat kouder werd gooide ik mijn dikste sjaal om me heen.

Liefs, Iris

OOTD

Geef een reactie

