The Christmas TAG

Het is nog lang geen Kerstmis, ik weet het. Maar deze tag vind ik zó leuk dat ik hem nu al graag wil doen. Ik heb de vragen overgenomen van Teskuh, van een oud blog bericht van vorig jaar. Laten we beginnen!

Wat is je favoriete kerstliedje?

Ik heb er veel te veel! Ik vind vooral het nieuwe kerstliedje ‘Santa Tell Me’ van Ariana Grande geweldig en ik luister hem bijna elke dag. Ook haar EP ‘Christmas Kisses’ van vorig jaar blijft leuk. Ik houd er echt van om in mijn bed, als het buiten koud is, te luisteren naar een kerst afspeellijst met een beker warme chocolademelk.

4324

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Wij vieren Kerstmis niet echt met cadeautjes. Ik krijg meestal geld waarvan ik zelf iets leuks kan kopen. Ik ga deze maand weer naar de kerstmarkt in Düsseldorf met mijn beste vriendin! Ik heb er heel veel zin in en ik verwacht om daar hele leuke dingen te kopen.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?

Ik vind donkere lipsticks erg mooi voor dit seizoen. Ik heb zelf een donkerrode van L’Oréal Paris en ik ben er verliefd op. Ook vind ik veel highlighter op de wangen mooi, zodat je een gezonde glow krijgt.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Frozen, for sure.

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Scroll maar even naar mijn favoriete wintertruien blogpost, dan zie je het wel haha! Ik vind foute kersttruien erg leuk. Ik vind het het belangrijkste dat iets lekker warm is, en comfortabel zit. Ook ben ik een grote fan van dikke huissokken.

DSC_0072

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Allebei! Jammer genoeg heeft het hier de laatste jaren niet echt meer gesneeuwd. Ik geniet echt van een lange wandeling in de sneeuw, terwijl je de sneeuw onder je schoenen voelt knisperen. Maar ik zeg ook zeker geen nee tegen een kop warme chocolademelk!

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Mij lijkt het erg leuk om ergens heen te gaan waar het helemaal kerstachtig versierd is. Daarom heb ik echt zin in de kerstmarkt in Düsseldorf! Ik houd zo van die gezellige sfeer. Ook wil ik een keer naar Disneyland rond Kerstmis. Ik ben er nog nooit geweest, en dan lijkt het me extra leuk! Maar ik vind het ook leuk om knus de Kerst binnen met familie door te brengen.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?

Niet veel, omdat ik het niet echt vier. Ik ben wel van plan om later helemaal uit te pakken met Kerstmis, als ik een eigen huisje heb. De knusse kerstsfeer is wel al aanwezig in mijn kamer, omdat ik veel kerstdecoraties heb neergezet/opgehangen.

Heb je een echte kerstboom of een neppe? 

Ik heb een kleine, neppe kerstboom op mijn kamer. Dat vind ik wat praktischer, zodat er niet steeds takjes uitvallen.

018e990f93d1585096a1f70fabb53341d91b95b7e4

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?

Mijn thema van dit jaar is wit, rood en zilver!

Wat is je favoriete kerstsnack?

Ik heb niet echt een specifieke ‘kerstsnack’, maar ik vind iets wat naar speculaas of kaneel smaakt meestal erg lekker.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, en neem hem gerust over!

Liefs, Iris

The Christmas TAG

2 gedachtes over “The Christmas TAG

Geef een reactie

