Sleek Rose Gold blush

Ik geef toe: ik ben een beetje obsessed door blushes, ik houd er gewoon van. Het geeft je wangen net iets meer kleur, wat ik erg mooi vind. Vandaag review ik een blush van Sleek, genaamd ‘Rose Gold’. Een tijdje geleden heb ik deze blush gewonnen in een winactie van Steffi, en ik ben er zo blij mee! De blush is erg populair en voordat ik hem won had ik er al vaak over gehoord. Ik draag hem vrijwel iedere dag! Het is misschien een beetje laat om er nog een review over te schrijven, maar aangezien ik de foto’s al eerder had gemaakt moet het wel kunnen. Deze blush is echt mijn favoriet, ik ben er dol op!

rosegold

Het is een mooie perzikkleur met gouden glitters. Gelukkig vallen die niet te erg op, maar ze geven wel dat mooie highlight effect op je wangen.

rose

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Op de huid komen de glitters en de roze kleur goed naar voren.

sleek

Op de linker foto draag ik niks op mijn wangen, en rechts draag ik wel de blush. Ik hoop dat het effect op de foto wel een beetje te zien is. Ik vind hem prachtig!

blushcollage

Ik vind het zeker een aanrader! ‘Rose Gold’ van Sleek kost €5,50 en te koop bij diverse webshops, zoals de webshop van Sleek.

Wat vinden jullie van de blush?

Liefs, Iris

 

Sleek Rose Gold blush

4 gedachtes over “Sleek Rose Gold blush

Geef een reactie

